Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Samolot TL-132 Condor, rotax 912, VOR/ILS, GRS

21-03-2015, 22:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 90 000 zł     
Użytkownik a6902
numer aukcji: 5157346430
Miejscowość koszalin
Wyświetleń: 1078   
Koniec: 21-03-2015 22:13:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Do sprzedania wspaniały samolot czeskiej produkcji TL-132 Condor.

Samolot jest konstrukcją fabryczną i ma Prukaz z literką "P", więc nie ma absolutnie żadnych problemów z rejestracją (jak przy "Z" i innych). Przegląd ważny do maja 2016 (przegląd na 2 lata).

 

Samolot jest w świetnym stanie, zadbany, na bieżąco obsługiwany i eksploatowany.

Na cały nalot oraz obsługi jest dokumentacja.

 

Samolot napędzany ekonomicznym (10-12l/h), niezawodnym silnikiem Rotax 912UL!

 

Samolot jest doskonale wyposażony (VFR noc + prawie IFR :) ):

- Prędkościomierz (kph)

- wysokościomierz (stopy i hpa)

- Wariometr

- Zakrętomierz z chyłomierzem

- Sztuczny horyzont (12V, bez przetwornicy!)

- Komputer Paliwa FF1 - pokazuje aktualne zużycie paliwa, ilość paliwa w zbiornikach oraz szacowany zasięg

- Flydat (4*EGT, CHT, Temperatura i ciśnienie oleju)

- Komputer lotu (czasy, zegar, temperatura OAT) GT-50

- Pomiar temperatury gaźników!

- Podgrzewy gaźników!

- Termostat oleju

- Odstojnik wody metalowy(na instalacji paliwowej).

- Radio komunikacyjno - nawigacyjne Garmin SL-30 - rewelacyjny i kosztowny sprzęt. Umożliwia odsłuch dwóch częstotliwości równocześnie, odbiór dwóch stacji VOR równocześnie, odbiór sygnałów ILS, ma aktywny w pełni cyfrowy intercom.

- Transponder cyfrowy i enkoderem wysokości, cyfrowym odczytem parametrów Bendix King.

- 2 Zbiorniki paliwa w skrzydłach z przełącznikiem Lewy/Prawy/Oba (w sumie 52l).

- Ramka do umieszczenia nawigacji w kokpicie (garmin 196/296 itp), zasilanie z instalacji samolotu.

- Wbudowane 2 anteny radiowe (COM i VOR) oraz GPS.

- Cała instalacja elektryczna zabezpieczona bezpiecznikami resetowalnymi, lotniczymi.

- Podświetlanie kokpitu z regulacją natężenia (do lotów nocnych)

- Oświetlenie zewnętrzne - kołowania i lądowania

- Oświetlenie nawigacyjne, diodowe.

- Lampa beacon

- Owiewki na wszystkie koła

- System ratunkowy GRS Galaxy (dla całego samolotu) - po przeglądzie.

 

Z większych prac w samolocie, wykonano w ostatnim roku:

- wymianę wszystkich przewodów gumowych - paliwo, olej, woda(w/g biletynu rotaxa) na oryginalne, zakupione w Faston

- wymianę poduszek silnika

- czyszczenie, przegląd i malowanie proszkowe łoża silnika

- wymiana oszklenia (stare było porysowane i z uszkodzeniami)

- wymianę filtrów powietrza K&N

- Wymianę pompy paliwa (zgodnie z biuletynem)

- Wymianę korka chłodnicy (sb-012-043 ulr1)

- Wymianę akumulatora (na japoński yuasa),

- Przegląd systemu ratunkowego GRS Galaxy (u producenta)

- Wszystkie przewody paliwowe i olejowe są chronione przez osłony przeciwogniowe FireSleeve zainstalowane zgodnie z zaleceniem producenta

- Okresowy remont gaźników (faston)

- Okresowy przegląd i remont reduktora (faston)

- Nowe śmigło aeroplastyczne Peszke (stare też mam, jeśli ktoś jest zainteresowany)

 

Olej, kontrole filtra i korka magnetycznego oraz świece wykonywane na bieżąco.

 

 

Samolot nie miał żadnych wypadków ani przygód. Śmigło zostało wymienione z uwagi na rewelacyjne parametry Peszka - stare śmigło mam, można obejrzeć.

 

Samolot jest wyposażony w skrzydła do łatwego demontażu (wtyczki, szybko-złączki paliwa) ale tego nie używałem.

Drzwi w samolocie zdejmuje się i kilka minut i można latać bez nich - świetny na fotografię lotniczą!

 

 

Samolot jest ubezpieczony (OC+AC) i gotowy do lotu w każdej chwili. Latam nim cały rok, więc nie ma dłuższych przestojów.

Możliwość przeszkolenia na typ oraz doprowadzenia samolotu na terenie PL.

Samolot był użytkowany do celów prywatnych, nie prowadziłem na nim szkoleń itp.

 

Zapraszam do oględzin.

http://latanie.tu.org.pl/Latajace_foty/Moje_albumy/strony/TL-132_01.2015_For_sale.html

http://www.ZegrzePomorskie.pl

 

Jeśli masz pytanie, zadzwoń lub napisz

[zasłonięte]@tu.org.pl +48 [zasłonięte] 592 990

 

Zakup możliwy wyłącznie po oględzinach.

 

W odpowiedzi na liczne zapytania. Samolot był fabrycznie zbudowany z Rotax 912, nie jest to przeróbka z 2-takta.

Pierwotnym krajem rejestracji była Polska (SP), potem znaki wyemigrowały za granicę.