Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SAMOLOT ULTRA FLY SYNTHESIS STORCH CL ROTAX 912

07-10-2014, 21:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 159 000 zł     
Użytkownik kubik-tattoo
numer aukcji: 4636299423
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1175   
Koniec: 07-10-2014 21:49:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAM SAMOLOT ULTRALEKKI 

FLY SYNTHESIS STORCH CL

ROTAX 912 80 HP

Z 2010 r.

 

Samolot jest z 2010 roku i aktualnie ma nalatane 135 mth z aktualnym pozwoleniem na wykonywanie lotów i ubezpieczeniem. Jest mocno doinwestowany pod względem awioniki (która widać na zdjęciach) ,byl regularnie serwisowany i dopieszczony ( takie oczko w głowie ). Sprzedaję z powodów finansowych ale to nie znaczy ze oddam za darmo, cena i tak jest bardzo niska przy zalozeniu ze za nowy trzeba dac 160.000 zl a za te wyposażenie około 80.000 zł.

Wiecej opowiem przez telefon + 48 [zasłonięte] 395 000

 

LINKI DO FILMIKU LOTU EGZEMPLARZA NA SPRZEDAŻ a poniżej COŚ NA TEMAT SAMOLOTU

 

https://www.youtube.com/watch?v=ktM7kPnSWgM&list=UUPaOsVdIgJ9K3H5qjlWlnDw

 

 

LINK DO FILMIKU Z FABRYKI JAK SKLADA SIE SAMOLOT ABY WSTAWIC GO NP. DO GARAŻU OBOK SAMOCHODU

 

https://www.youtube.com/watch?v=WYVMJGfhXxo 

 

STORCH

Storch jest dwu-siedzeniowym ultralekkim samolotem o trzech osiach. Posiada podwyższone parametry. Jego wysoka wydajność i aerodynamiczny kształt - umożliwia krótki start i lądowanie - przy skromnym zużyciu paliwa. Ciekawostką tej konstrukcji jest podwyższony komfort lotu, dzięki którym pilot i pasażer mogą korzystać z bardzo doskonałej widoczności przy niskim poziomie hałasu wewnątrz kokpitu. Samolot jest bardzo łatwy do pływania – z zachowaniem optymalnej kontroli nawet przy niskiej prędkości. Kadłub jest wykonany ze specjalnego szkła, wzmocniony czterema felgami, które gwarantują sztywność. Główne siły skupiają się na obręczy w całej kabinie. Rurki są wykonane ze stopu aluminium, tego samego rodzaju używanego do. Przednia strefa w kokpicie wytyczona jest przez zaporę z włókna szklanego i blachy ze stali nierdzewnej. Samolot posiada dwoje drzwi i dwa miejsca siedzące. Każde siedzenie jest regulowane, zamocowane do kadłuba poprzez pasy i wyposażone w szybki zapłon blokowania. Opierzenie jest wykonane w całości z materiałów gwarantujących lekkość i strukturalną sztywność. W dolnej części skonstruowana jest specjalna płetwa ogonowa. Podwozie jest ustalane w fazie trycyklu. Rury zostały zamocowane do kadłuba za pomocą śrub i pomalowane. W wersji CL i HS, są instalowane hamulce, które mogą działać oddzielnie przez dwie dźwignie polecenia umieszczone na centralnym kokpicie wsparcia, pomiędzy dwoma miejscami; w wersji S (opcjonalne dla CL i HS), zamiast tego, hamulce są z dysku typu hydraulicznego przy wspólnych poleceniach. Ster jest zawsze kontrolowany przez pedały. Stabilizator jest wyposażony w automatyczną anty-kartę. Ocena zbiorników paliwa jest dokonywana wizualnie poprzez specjalne otwory kontrolne w żebrze skrzydła, które pozwalają zobaczyć prawdziwy poziom paliw. Dwa światła niskiego poziomu paliwa są dostarczane do wszystkich modeli.

 

STORCH CL Rotax 912

Długość: 6.25 m 
Wysokość: 2.15 m
Rozpiętość: 10.15 m
Powierzchnia: 13.60 m2
MTOW: 450 kg
Silnik: Rotax 912
Siła: 80 HP
Spalanie na 75% mocy: 13 l/h
Pojemność zbiornika paliwa: 30 x 2 l
Prędkość min. km/h: 59 (56) 
Prędkość max. km/h: 180
Prędkość na 75% mocy km/h: 160
Max. przeciążenie: +4 / -2 g