Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Samolot ultralekki JK-05L Junior cena brutto

19-05-2014, 9:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 199 000 zł     
Użytkownik ekolot1
numer aukcji: 4212691733
Miejscowość Krosno
Wyświetleń: 1152   
Koniec: 19-05-2014 09:26:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@ekolot.pl

JK-05 L JUNIOR

JK-05 L JUNIOR to zastrzałowy grzbietopłat. Wszystkie zasadnicze zespoły płatowca maja strukturę skorupową z kompozytów na bazie włókien szklanych lub węglowych.

Kadłub w postaci samonośnej skorupy, mieści w części przedniej, dwuosobową kabinę z miejscami obok siebie. Szerokość kabiny 1,2 m. Skorupa technologicznie dzieli się na dwie symetryczne połówki z usztywnieniami, oraz zintegrowaną płytę podłogowo - bagażnikową, wklejaną podczas łączenia połówek. Fotele o konstrukcji skorupowej z kompozytów. Osłona kabiny - szyba rozwijalna z odpornego na ultrafiolet poliwęglanu, na ramie z kompozytu dzielona w płaszczyźnie symetrii, zawieszona na środkowym słupku - otwierana do góry do środka.

Zespół łączący skrzydła, to płaska kratownica z rur stalowych. Statecznik pionowy integralny z kadłubem. Podwozie trójkołowe z kołem przednim. Golenie główne wolnonośne, kompozytowe. Koła główne hamowane razem, koło przednie sterowane, sprzężone ze sterem kierunku. Opcjonalnie koła osłonięte laminowanymi owiewkami. Skrzydła prostokątne z charakterystycznym przewężeniem przy kadłubie dla poprawienia widoczności.

Konstrukcja skrzydła skorupowa, przekładkowa, z dźwigarem nośnym podpartym zastrzałem. Na całej rozpiętości klapolotka szczelinowa o konstrukcji skorupowej, zawieszona do skrzydła na pięciu wysięgnikach napędzana przy kadłubie. Klapolotka wykonana z laminatu węglowego ze względu na konieczną wysoką sztywność skrętną, przy jak najmniejszej masie (wymagania antyflaterowe).

Wewnątrz skrzydła nie ma żadnych skomplikowanych instalacji ani systemów sterowania.

Usterzenie poziome klasyczne o obrysie prostokątnym, konstrukcji skorupowej z kompozytów. Ster kierunku skorupowy.

Układy sterowania popychaczowe. Trymer steru wysokości - sprężynowy, przestawiany elektrycznie. W wersji podstawowej jeden drążek sterowy pośrodku kabiny. Silnik ROTAX 912 UL o mocy 80 KM.

Zbiorniki paliwa na 70 l za kabina załogi.

rozpiętość skrzydła 10,76(m)
długośc 5,7(m)
wysokość 2,25(m)
powierzchnia nośna 10,2(m2)
powierzchnia usterzenia poziomego 1,44(m2)
masa własna 290(kg)
masa maksymalna 450(kg)
obciążenie powierzchni 41(kg/m2)
prędkość maksymalna 200(km/h)
prędkość przelotowa 75% mocy 180(km/h)
prędkość przelotowa 50% mocy 150(km/h)
prędkość minimalna - klapy do przelotu 80(km/h)
prędkość minimalna - klapy do startu 60(km/h)
prędkość minimalna - klapy do lądowania 55(km/h)
prędkość wznoszenia 6(m/s)
zasięg na dwóch zbiornikach 1000(km)