Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SILNIK BIERZE OLEJ .... nie czekaj - wlej BILSTEIN

20-01-2012, 14:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 113 zł      Aktualna cena: 113 zł     
Użytkownik bilstein-war
numer aukcji: 2029378237
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 133   
Koniec: 14-01-2012 15:00:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Produkty firmy CLM z USA są prawdopodobnie jedną z najbardziej strzeżonych tajemnic świata .....

CLM BILSTEIN R-2000 Engine Treatment

Preparat do regeneracji i wyciszania silników, skrzyń biegów, tylnych mostów, przekładni,

oraz maszyn i urządzeń wymagających smarowania olejem.

W „oryginale” jedyny produkt z nowej technologii „twardego smarowania” - patent USA # [zasłonięte]42049 technologia „Micro-Metal”.

Produkt poparty przez gigantów światowych (August Bilstein GmbH, Krupp-Hoesch, ThyssenKrupp).

Dodatek mieszalny jest z każdym typem oleju: syntetykiem, półsyntetykiem, mineralnym, przekładniowym, hydraulicznym, pneumatycznym.

Produkt do silników: benzynowych, Diesla, LPG.

PRODUKT - gwarancja pochodzenia i autentyczności, gwarancja znanej na świecie jakości

BILSTEIN R-2000 ET - to jedyny na świecie produkt, który po wlaniu do układu olejowego powoduje regenerację podzespołów w trakcie pracy urządzenia, nie dopuszczając do kosztownego remontu. Stosując R-2000 przy każdej wymianie oleju możesz wydłużyć żywotność silnika, skrzyni biegów, tylnego mostu lub maszyny do 80%

Jeśli masz kłopot i problem z silnikiem - (głośna praca, zbyt duże zużycie oleju)

Jeśli masz duży przebieg - (i nieuchronnie zbliżasz się do kosztownego remontu, na który brakuje Ci pieniędzy)

Jeśli masz kłopot ze skrzynią biegów - (zbyt głośna praca, źle wchodzą biegi)

Jeśli Twój problem to wyjący tylny most - (zbyt głośna praca)

Jeśli maszyny i urządzenia jakie posiadasz w firmie zbyt szybko się zużywają - (a posiadają układ smarowania olejem)

Jeśli Twoje maszyny i urządzenia smarowane olejem pobierają zbyt dużo prądu - (a posiadają układ smarowania olejem)

..... Zastosuj niezawodny w "oryginale" BILSTEIN R-2000 ET ..... Uwierzysz jak sam się przekonasz ..... Ta technologia naprawdę działa .....

Obejrzyj filmy ukazujące działanie Bilstein R-2000: Filmy o Bilstein R-2000

Sprawdź pozytywne opinie z Allegro: KOMENTARZE

ZASTOSOWANIE

Samochody osobowe ciężarówki traktory sprzęt ciężki sprzęt przemysłowy sprzęt rolniczy samochody wyścigowe oraz: urządzenia hydrauliczne i pneumatyczne

a także:

reduktory prędkości rozdrabniarki podnośniki sprzęt gospodarki odpadkami frezarki wysokoobrotowe tokarki kompresory pompy

kondensacyjne silniki pomp wodnych sprężarki powietrzne

DZIAŁANIE

Wypełnia na stałe (szpachluje) ubytki, rysy, zadrapania – zastępuje honowanie
Odnawia zużyte i porysowane powierzchnie cylindrów, łożysk, przekładni
Wycisza podzespoły od 2 do 4 dB
Obniża i redukuje temperaturę pracy
Podwyższa kompresję
Obniża trzykrotnie współczynnik tarcia
Zwiększa przebieg
Zmniejsza zużycie oleju
Zmniejsza zużycie paliwa
Redukuje emisję trujących związków HC i CO
Zapobiega suchemu rozruchowi
Polepsza właściwości smarujące oleju
Poprawia pracę silnika
Obniża koszty utrzymania
Przedłuża czasokres kosztownych remontów podzespołów

OPIS DZIAŁANIA

Środek do silników BILSTEIN R-2000 to opatentowana technologia smarowania, wygładzająca mechaniczne części silników benzynowych i olejowych przy pomocy mikroskopijnych cząstek metali. Przy takiej technologii smarowania wszystkie zużyte i porysowane powierzchnie ścian cylindrów, pierścieni, wałów rozrządu, łożysk i innych części są wygładzane, rysy wypełniane, pozostawiając gładką i dobrze nasmarowaną powierzchnię. Poddawane smarowaniu powierzchnie zezwalają na swobodne ślizganie stykających się ze sobą części silnika, w szczególności podczas zimnych startów, kiedy to nawet najlepsze oleje i dodatki pozostają w misce olejowej.

ZASADA DZIAŁANIA

Preparat BILSTEIN R-2000 zawiera „mikro-kuleczki” metali miękkich, wykonane z komponentu metali podobnego do budowy panewek. Mają one mikroskopijne wymiary, zbliżone do rozmiarów „bakterii” lub „talku” - od 2 do 15 mikronów. Nie zatykają filtra oleju, który zatrzymuje cząstki metali powyżej 25 mikronów, powstałe w procesie tarcia powierzchni metalowych silnika. Owe mikro-kuleczki znajdując się w filmie olejowym między tłokiem a cylindrem, wałem korbowym a panewką, między zębami przekładni, w łożyskach – działają jak kulki w standardowych łożyskach, których zadaniem jest maksymalne zmniejszenie tarcia.

Bardzo często opisy innych produktów (tzw. konkurencyjnych) zawierają nieprawdziwe informacje o opatentowanej technologii "Micro-Metal" i produktach CLM BILSTEIN R-2000 (które to zawierającą "mikro kuleczki"). Pisząc w opisach swoich produktów między innymi "ŚRODEK NIE ZAWIERA: METALI MIĘKKICH, KULECZEK, ŚRODKÓW STAŁYCH" dają dowód na to, że w dziedzinie "trybologii" są laikami, czyli handlowcami bez wiedzy. Powodem jest bezdyskusyjna wyższość patentu Bilstein-a nad pozostałymi dodatkami do olejów silnikowych i przekładniowych. Opatentowana w USA technologia "twardego smarowania" a wiec "Micro-Metal" jest uważana przez Uczelnie Techniczne całego świata i ich trybologów - za najdoskonalszą w rozwiązywaniu problemów dotyczących regeneracji, odnowy, rekonstrukcji zużytych lub porysowanych metalowych części i podzespołów każdego silnika, skrzyni biegów, mostu, jak też maszyn i urządzeń wymagających smarowania olejem. BILSTEIN R-2000 NIE ZAWIERA ŻADNYCH ZWIĄZKÓW CHEMICZNYCH jakie zawierają pozostałe dodatki do olejów - które w spotkaniu z tzw. "PAKIETEM USZLACHETNIACZY" zawartym w każdym oleju, często doprowadzają do negatywnej reakcji chemicznej w silniku, właśnie między dodatkiem do oleju a "pakietem chemicznym" zawartym już w oleju. Pamiętaj, że każdy 1 litr oleju zawiera 1/3 związków chemicznych.

O tym głośno się nie mówi ani nie pisze, bo jest to dyskryminujący temat tzw. "TABU" dla wielu / większości dodatków do współczesnych olejów silnikowych i przekładniowych. DROGI KLIENCIE - przed zakupem zastanów się co kupujesz i co chcesz uzyskać?

Patent USA Nr[zasłonięte]42049 produktów o wspólnej nazwie CLM BILSTEIN R-2000 polega na zdolności regeneracji współpracujących metalowych części w trakcie ich eksploatacji.

Właścicielem patentu jest firma CLM i BILSTEIN znany i ceniony na świecie producent najwyższej jakości amortyzatorów wysokich nacisków.

W zależności od elementów metalowych, w których chcemy dokonać regeneracji oraz „łożyskowania” czyli niemal trzykrotnego zmniejszenia tarcia i wyciszenia poprzez zastosowanie technologii „Micro-Metal” rozróżniamy różne konsystencje produktu R-2000. (Ich opis znajdziecie na naszej stronie www).

CECHY

BILSTEIN R-2000 opracowany przy użyciu technologii "Mikro-Metal" zawiera delikatne plastyczne metale zawieszone w smarach wysokiej jakości, które dostarczają trwałej warstwy ochronnej w ekstremalnych warunkach kontaktu metalu z metalem. Nauki metalurgiczne udowodniły, że zawieszone metale działają znacznie lepiej niż smary konwencjonalne. Mikro-metale firmy BILSTEIN wypełniają wyżłobione, porysowane lub zużyte powierzchnie mikroskopijnymi cząsteczkami tworząc warstwę, która przywraca powierzchni prawie pierwotny jej stan. Pozostałe mikro-metale krążą szukając innych zużytych lub uszkodzonych powierzchni. BILSTEIN R-2000 poprawia pracę silnika, zmniejsza tarcie, obniża koszty utrzymania, zmniejsza emisję spalin, podwyższa kompresję, obniża zużycie oleju, odnawia zużyte i porysowane powierzchnie cylindrów i łożysk, zwiększa przebieg, polepsza właściwości smarujące oleju, zapobiega suchym startom.

KONSYSTENCJE R-2000 – w zależności od zastosowania

konsystencja płynna CLM BILSTEIN R-2000 ET ►samochody osobowe ►ciężarówki ►traktory ►sprzęt ciężki ►sprzęt przemysłowy ►sprzęt rolniczy ►samochody wyścigowe ►kombajny ►kosiarki ►urządzenia hydrauliczne ►urządzenia pneumatyczne ►reduktory prędkości ►rozdrabniarki ►podnośniki ►sprzęt gospodarki odpadkami ►frezarki wysokoobrotowe ►tokarki ►kompresory ►pompy kondensacyjne ►silniki pomp wodnych ►sprężarki powietrzne.

konsystencja lotna (aerozol) CLM BILSTEIN R-2000 MSL ►łącza końcowe Heima ►łańcuchy ►liny ► rolki ►zawiasy ► sprężyny ►połączenia nitowane ►zardzewiałe śruby i części ►narzędzia pneumatyczne ►mechaniczne śrubokręty ►ciężarówki ►pojazdy śnieżne ►sprzęt przemysłowy ►traktory ►motocykle ►rowery ► łańcuchy pił elektrycznych ►wywrotnice wagonów ►mechanizmy łańcuchowe myjni automatycznych Rowery górskie, szosowe, trekkingowe, BMX – do smarowania: łańcuchów łożysk piast kół zębatych przegubów przerzutek kółeczek przerzutek manetek przerzutek linek przerzutek klamek hamulców linek hamulcowych kół szprychowych łożysk suportowych łożysk kół pełnych wsporników siodła wsporników kierownicy, a także:wszystkich połączeń śrubowych, jak również: ►skutery śnieżne ►wiązania nart ►łyżwo rolki ►i inne. Produkt znakomicie poluzowuje zapieczone i skorodowane elementy. Wypiera wodę, piach i korozję.

konsystencja stała (smar) CLM BILSTEIN R-2000 HTG ►w łożyskach sprzętu do walcowania na sucho ►łożyska walców ►łożyska pieców przenośnikowych ►inne łożyska ►znakomity w bardzo wysokich temperaturach do +315°C ►skuteczny w bardzo niskich temperaturach do -40°C ►sprzęt przylegający do promieniotwórczych źródeł ciepła, a także do wszystkich rodzajów urządzeń łożyskowych jak: ►samochody osobowe ►ciężarówki ►sprzęt ciężki ►sprzęt przemysłowy ►sprzęt rolniczy ►inne. Smar ten wykorzystywany jest również: do smarowania suportów pedałów w rowerach górskich, szosowych, trekkingowych, BMX. Produkt wypiera wodę, piach i korozję.

Przed doborem odpowiedniej konsystencji BILSTEIN w zależności od planowanych i wymaganych efektów warto jest zasięgnąć naszej porady: 601 [zasłonięte]020, 22 [zasłonięte]6461, bilstein-[zasłonięte]@wp.pl

REKOMENDACJE

Centralne Laboratorium Nafty Politechnika Warszawska Rzeczoznawca Ministerstwa Ochrony Środowiska Wyższa Szkoła Inżynierii w Zielonej Górze Polska Akademia Nauk Centrum Naukowo-Produkcyjno-Handlowe LASTA POL (Zielona Góra) Przedsiębiorstwo Eksploatacji Rurociągów Naftowych „Przyjaźń” (Płock) Zielonogórski Zakład Poszukiwań Nafty i Gazu Zakład Transportu KGHM Polska Miedź S.A. (Lubin) Kopalnia TURÓW Elektrownia TURÓW Elektrownia Konin MZK Zielona Góra PKS Zielona Góra Mostostal Płock SA Zespół Elektrociepłowni Bydgoszcz Zakłady Płytek i Wyrobów Sanitarnych CERAMIKA PILCH (Jasienica) Carserwis (Warszawa) Autoryzowana Stacja Mercedes-Benz Centrum Service (Warszawa) Autoforum – Stacja Obsługi i Salon Samochodów (Warszawa) Stacja Kontroli Pojazdów DaWoj Sp. z o.o. (Łomianki) FSO T.M. Stacja Serwisowa (Marki) Fabryka Samochodów Osobowych – Zakład Produkcji Zespołów Podwozia (Warszawa) S.T. Elektronic Sp. z o.o. (Katowice) KGM (Łódź) ROEL (Marki) ZOOLEK (Łódź) i inne

oraz:

Niezależne Laboratoria HAUSER (Colorado) Ford Motor Company (Saint Thomas, Ontario, CANADA) Wydział Marynarki, Centrum Systemów Podwodnych (New London, Connecticut) pompy kondensacyjne, silniki, pompy wodne do urządzeń klimatyzacyjnych Hingley Machine Company (Denwer COLORADO) kompresory, tokarki, frezarki Cliffdale Corporation (Wichita, Kansas) frezarki Getes Rubber Company (Denver, Colorado) wrzeciona Riverside Metal Company (Port Huron, Michigan) hydrauliczny system zasilania giętarki Mueller Brass Company (Port Huron, Michigan) pompa nurnikowa z silnikiem wysokociśnieniowym Brownihg Ferris Industries (San Mateo, California) Hy-Tech Elevator Services (South San Francisco, California) podnośniki wind Morrison-Knudsen Company, Inc. (Boise, Itaho) rozdrabiarki Keith Equipment Company (San Antonio, TX) przekładnie The General Crushed Stone Company (Easton, Pennsylvania) maszyny dwuśrubowe.

JAK STOSOWAĆ BILSTEIN R-2000 ET

Zastosowanie:

Zmienić olej I filtr. Uruchomić silnik pozwalając mu na osiągnięcie temperatury pracy. Wyłączyć silnik. Przed użyciem środka dobrze wstrząsnąć butelkę. Natychmiast dodać środek R-2000 Engine Treatment (zalecamy przepłukać pustą butelkę odrobiną czystego oleju i wlać resztę technologii do silnika). Uruchomić silnik ponownie i jechać przynajmniej 10 minut w celu dobrego rozprowadzenia technologii po silniku.

Proporcje:

W silnikach benzynowych lub dieslowskich o 4, 6, 8 cylindrach i pojemności miski olejowej:

· Do 5 litrów oleju - użyć 1 butli (240 ml);

· Do 7,5 litrów oleju - użyć 1 butli (240 ml) na pierwsze 5 litrów oleju + dodać 1/8 butli (30 ml);

· Powyżej 7,5 litrów oleju – użyć 1+1/8 butli (270 ml) na pierwsze 7,5 litrów oleju + dodać po 1/16 butli (15 ml) na każdy dodatkowy 1 litr oleju.

W standardowych (mechanicznych) przekładniach, dyferencjałach i skrzyniach biegów użyć:

· ½ butli (120 ml) na każdy 1 litr oleju.

Układy hydrauliczne dodać:

· Do pojemności 19 litrów oleju - użyć po ¼ butli (60 ml) na każde 3,8 litra (galon) oleju;

· Powyżej 19 litrów oleju – dodać dodatkowo po 1/16 butli (15 ml) na każde następne 3,8 litra (galon) oleju zawartego w układzie.

Kompresory – dodać:

· Do pojemności 19 litrów oleju - użyć po 1/8 butli (30 ml) na każdy 1 litr oleju;

· Powyżej 19 litrów oleju – dodać dodatkowo po 1/8 butli (30 ml) na każde kolejne 3,8 litra (galon) oleju.

UWAGA !!!

Środek nie jest zalecany dla kompresorów wielostopniowych wysokociśnieniowych powyżej 500 psi (35 atm).

Następne zmiany oleju:

Stosować się do zalecanego harmonogramu zmian oleju po pierwszym zastosowaniu środka R-2000, dodając właściwe dawki przy każdej zmianie oleju.

W silnikach nowych lub regenerowanych:

Zastosować środek R-2000 po zalecanym przez producenta okresie docierania.

Przed użyciem: MOCNO WSTRZĄSNĄĆ - STOSOWAĆ W TEMPERATURZE POKOJOWEJ.

WARUNKIEM POWODZENIA REGENERACJI, ORAZ ZMNIEJSZENIA KONSUMPCJI OLEJU NIEMAL DO ZERA JEST BRAK W SILNIKU USTEREK MECHANICZNYCH JAK NA PRZYKŁAD PĘKNIĘTE PIERŚCIENIE LUB INNE USTERKI ZMĘCZENIA MATERIAŁU (pęknięcia, złamania, itd.)

Nie zalecany dla:

· Automatycznych skrzyń biegów, samoblokujących mechanizmów różnicowych i wszelkich urządzeń wymagających ograniczonego smarowania;

· Zwykłych zbiorników (mokrych sprzęgieł);

· Silników dwusuwowych;

· Hydraulicznych układów wirowych;

· Sprężarek wysokociśnieniowych wielostopniowych powyżej 500 psi (35 atm.).

UWAGA !

Nie połykać. Zawiera węglowodory ropy naftowej. W przypadku połknięcia natychmiast wezwać lekarza. Chronić przed dziećmi. Po zastosowaniu dokładnie umyć ręce. W zależności od stanu i marki silnika wyniki zastosowania mogą różnić się od wyników testu.

W przypadku niejasności kontaktować się z WAREX ® POLSKA 22[zasłonięte]649 64, 601 [zasłonięte] 91 20

Zastosowania, działanie, proporcje, rekomendacje i opinie znajdziesz na naszej stronie: www.bilstein.waw.pl

Cennik: Poczta Polska


<