Specyfikacja techniczna samochodu:
A. Zewnętrzny wygląd kabiny
- Kabina Day Cab ze wzmocnionym zawieszeniem mechanicznym, ze stalowym zderzakiem, barwioną szybą oraz elektrycznie sterowanymi szybami bocznymi. Lusterka główne i szerokokątne ogrzewanie elektryczne. Mechanicznie sterowany wywietrznik dachu. Szerokość kabiny 2130mm.
- Blokada drzwi: kierowcy mechaniczna, zmiennika elektryczna. Przełącznik blokady drzwi na desce rozdzielczej, 2 kluczyki.
- Podstawowy immobiliser z blokadą wtrysku paliwa i przerwaniem obwodu rozrusznika.
- Przezroczysta zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą, przydymiona.
- Regulowane elektrycznie lusterko główne i szerokokątne lusterko po obu stronach.
- Dwureflektorowe halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenie kloszami Lexan.
B. Kolory
- Osłony lusterek w kolorze czarnym.
- Kolor podwozia szary.
- Zderzak, panel reflektorów i osłony stopnia kabiny w kolorze szarym.
C. Wnętrze kabiny
- Lewostronny układ kierowniczy
- Kierownica czarna, obita miękkim materiałem
- Podziałka prędkościomierza km/h
- Tachograf cyfrowy
- Pneumatyczny fotel kierowcy ze zintegrowaqnym zagłówkiem i trzypunktowym pasem bezpieczeństwa. Welurowa tapicerka foteli, tył winylowy.
- Ręcznie sterowana klimatyzacja z rekultywacją powietrza
- Przetwornik 24/12V, 15A, 180W
- Tempomat
- Elektrycznie sterowanie szybami
D. Komunikacja i wsparcie
- Radiootwarzacz CD, układ 2 głośników
- Antena zespolona AM/FM i GSM, zasięg 900 MHz, 1800 MHz i GPRS
- CB radio i radio
- Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa
E. Zawieszenie i osie
- Oś przednia typu F60. Paraboliczne zawieszeni piórowe, wyposażone w amortyzatory i stabilizator. Maks. Obciążenie 6,0 ton.
- Tylna oś napędzana typu SR10,22 z jedną redukcją i regulowanym 2 miechowym zawieszeniem pneumatycznym sterowanym elektronicznie, wyposażonym w amortyzator i stabilizator. Maksymalne techniczne obciążenie resorów 10,5 tony.
F. Koła i opony
- Pierwsza oś przednia- 285/70 R19,5,
- Oś tylnia- 285/70 R19,5,
G. Układ napędowy
- Silnik typu FR152: o pojemności 4,5 litra, 4 cylindrowy rzędowy, 4 zawory na cylinder o mocy 210 KM
- 6 biegowa ręczna skrzynia biegów
- Przełożenie skrzyni biegów 6,58- 0,78
- Napędzana oś tylnia z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego
- Przełożenie tylniej osi 5,71
H. Układ hamulcowy
- Hamulec wydechowy
- Układ ABS, EBS, SMR
- Wentylowane hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej. Dwuobwodowy układ sprężonego powietrza. Sterowanie hamulcem pneumatycznym za pomocą zaworu obciążeniowego osi tylnej. Sprężarka powietrza z ogrzewanym osuszaczem
I. Podwozie
- Rozstaw osi 3,5 m, zwis tylny 2,27 m
- Wysokość podłużnicy 260 mm, grubość 6,0 mm. Bez wkładki wzmacniającej.
- Tłumnik liniowy z poziomą rurą wydechową
- Rura wydechowa do góry
- Tylnia osłona podwozia
Specyfikacja techniczna zabudowy Norba RL200 10,4m3 + L200
- Pojemność zabudowy 10,4m3
- Zabudowa wykonana ze stali DOMEX 550MC, ściany odwłoku wykonane ze stali Domex MC550, dno odwłoka wykonane ze stali Hardox
- Gładkie ściany zabudowy
- Dwukierunkowa obsługa płyty wypychającej
- Zabudowa przystosowana do zbiórki bioodpadów
- Zabudowa wyposażona w układ centralnego smarowania Firmy Groeneveld
- Zabudowa obsługuje pojemniki 60- 1100 litrów
|