Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki Intruder VL 125 kat. A1 i B doinwestowany

28-10-2014, 21:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 999 zł     
Użytkownik gizzy12
numer aukcji: 4700882684
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 335   
Koniec: 28-10-2014 20:49:23

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2000
Przebieg (km): 20300
Pojemność silnika: 51 - 125ccm
Moc silnika (KM): 11
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Bagażnik, Elektryczny starter, Kufry, Podgrzewane manetki
Informacje dodatkowe: Pierwszy właściciel, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie!

Ponieważ przesiadłem się na większy model, mam na sprzedaż motocykl Suzuki Intruder VL125. Egzemplarz, który sprzedaję został wyprodukowany w 2000 roku i pochodzi z rynku niemieckiego, pierwsza rejestracja w Niemczech 2002 roku. Kupiłem go w listopadzie 2012 roku z przebiegiem około 9800km, w chwili obecnej ma na liczniku 20300km.

W tej klasie pojemnościowej jest to najlepszy motocykl z segmentu chopper/cruiser, wyglądający jak maszyny o znacznie większej pojemności. Wielu motocyklistów dawało się nabrać i obstawiali, że Intruz ma pojemność co najmniej 400ccm. Na wolnych obrotach z rur wydechowych wydobywa się całkiem „dorosły” gang, dopiero wejście na wyższe obroty zdradza, że nie jest to duży silnik (dźwięk mojej Suzki). Silnik pomimo stosunkowo niskiej mocy i pojemności dysponuje całkiem niezłą dynamiką i charakteryzuje się legendarną niezawodnością oraz niskim spalaniem. Bez problemu ruszał spod świateł pierwszy zostawiając samochody w tyle. Usprawniony układ hamulcowy pozwala odłożyć między bajki historie o kiepskim hamowaniu cruiserów. Heble są bardzo skuteczne i łatwe do wyczucia. Znaczącą zaletą Intrudera są jego wymiary, które pozwalają nawet wyższym jeźdźcom usiąść w komfortowej pozycji. Nie ma tutaj mowy o trzymaniu kolan pod brodą jak w winnych motocyklach 125.

Intruz był pierwszym oraz głównym pojazdem, służył przeważnie w dojazdach do szkoły. Motocykl świetnie spisywał się na zatłoczonych wrocławskich ulicach. Od czasu do czasu zaliczał wypady poza miasto, a w maju 2014 z powodzeniem zaliczył trasę po dolnośląskich górach w Kotlinie Kłodzkiej. Wbrew obiegowej opinii, że cruisery "nie skręcają" ten sprzęt robi świetną robotę. Jest naprawdę zwrotny, bez większego problemu da się na nim zrobić "egzaminacyjną ósemkę".

 

Motocykl jest bardzo doinwestowany, w znacznej części przez mnie:

  1. solidne nowe ogumienie z górnej półki Metzeler Marathon przód i tył + nowe dętki
  2. grzane manetki Oxford
  3. skórzane sakwy (posiadam też kufer centralny do pakietu)
  4. piórnik
  5. stalowy oplot przewodu hamulcowego
  6. nowe klocki hamulcowe (tarcza jest w b.dobrym stanie)
  7. wygodna kierownica Lucas, która bije na głowę kierownicę fabryczną
  8. sissy bar
  9. bagażnik
  10. blokada tarczy hamulcowej
  11. sprawna blokada kierownicy.

W tzw międzyczasie motocykl zaliczył dwa przeglądy serwisowe, z wymianą płynów, regulacją zaworów, a na początku obecnego sezonu założyłem nowe świece irydowe; innymi słowy mówiąc, motocykl miał mi służyć w jak najlepszym stanie i stąd dbałem o niego i regularnie serwisowałem w autoryzowanym serwisie Kawasaki; posiadam pełną dokumentację dokonywanych napraw jak i dokumenty przekazane przez importera od poprzedniego właściciela + 2kpl kluczyków. Niestety zdarzyło mi się na nim na początku przygody motocyklowej leżeć, na szczęście nic poważnego sprzętowi się nie przytrafiło, motocykl jest w pełni sprawny i w ciągłym użytkowaniu.

Dla zainteresowanych więcej real foto do wysyłki na mail.

Podsumowując:

Świetny sprzęt dla początkującego motocyklisty z kategorią A1 lub posiadacza kategorii B pragnącego użytkować małe motocykle.

Nie wymaga wkładu finansowego, można od razu jechać.

Ubezpieczenie i badanie techniczne do listopada 2014 roku.

 

Kontakt SMS i telefoniczny: 791 [zasłonięte] 666, jeżeli nie odbiorę telefonu, proszę o SMS, odpiszę. Kontakt możliwy nawet do późnych godzin wieczornych, nawet po 22.00.

Preferowany zakup po uprzednim oglądnięciu, ewentualny zakup przez "Kup teraz" bez oględzin na wyłączne ryzyko nabywcy. Jazda testowa pod warunkiem wpłacenia kaucji =100% ceny.