Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki Vitara Cross Country 2.0 16V 132 KM

15-06-2015, 16:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 900 zł     
Użytkownik zerdek1
numer aukcji: 5412949735
Miejscowość Olkusz
Wyświetleń: 764   
Koniec: 15-06-2015 16:42:41

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1997
Przebieg (km): 162
Pojemność silnika (cm3): 1997
Moc silnika (KM): 132
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: inny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Radio+CD, Immobilizer, Komputer pokładowy, 4WD
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

Jeżeli ktoś chciałby zacząć zabawę z off-roadem bądź pościgać się w Cross Country oferuję do sprzedaży swój samochód.

Na początku pragnąłbym zaznaczyć że sprzedaję gdyż przesiadam się na mocniejszą klasę.

Wszystkie prace wykonywałem osobiście bez fuszerki i półśrodków.

Suzuki Vitara 2.0 R4 132 KM.

Samochód został zakupiony jako całkowita seria. Samochód przed zakupem nie jeździł w terenie i było to zupełnie „cywilne” auto. Przebieg udokumentowany, wszystkie elementy blacharskie z oryginalną grubością lakieru. Samochodu tego szukałem dosyć długo, albowiem warunki i kryteria były jasno określone.

Mając doświadczenia z innych marek i modeli, gdzie zawsze był albo za długi, za ciężki lub za słaby wybór padł na Suzuki Vitara 2.0, blaszanka, seria, mały przebieg, technicznie „igła”. Już na starcie cena zakupu była wysoka ale adekwatna do stanu samochodu. Po zakupie rozpoczął się proces przebudowy z jasno określonym celem Cross Country. Został rozebrany praktycznie do zera. Wszystkie ogniska korozji i braki zostały uzupełnione, wyspawane i zakonserwowane.

Jeżeli chodzi o modyfikacje: Finalnie podniesiony o ~5 cm. Takie parametry pozwoliły zwiększyć prześwit zachowując jednocześnie doskonałą trakcje. Usunięta została całe wewnętrzna tapicerka, poduszki powietrzne, sterowanie elektryczne szybami oraz przednie i tylne fotele. W miejsce foteli przednich zamontowano sportowe fotele kubełkowe wraz z 4-ro punktowymi pasami bezpieczeństwa. Została zamontowana klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem "J" FIA z rur bezszwowych ciągnionych na zimno. Dodatkowo zamontowana ściana grodziowa z zamocowanymi gaśnicami dostępnymi dla kierowcy i pilota.

Przednie zawieszenie zostało zmodyfikowane. Wymieniono mocowanie górne amortyzatora, usunięto drążek stabilizacyjny oraz zamontowano sportowe amortyzatory Dobinsons. Seryjne sprężyny wymieniono na nowe IronMan +2”. Wszystkie elementy były zakupione nowe i oryginalne z ominięciem szerokim łukiem chińskich podróbek. Tyle zawieszenie oraz układ przeniesienia napędu został zmodyfikowany. Zamontowany został dystans na wale tylnym oraz zamontowano dystans na A-wahaczu. Seryjne sprężyny tylne wymieniono na nowe wzmacniane Kayaba.System amortyzacji został zmodyfikowany poprzez zamontowanie dwóch niezależnych amortyzatorów gazowo- olejowych na każde z tylnych kół o różnej charakterystyce oraz ograniczników uniemożliwiających prace amortyzatorów w krańcowych warunkach ( odbicie, dobicie). Felgi zostały wymienione na felgi z ujemnym ET. Dodatkowo założono nowe aluminiowe dystanse po 30 mm na koło zwiększając tym samym rozstaw kół o ~12 cm . Układ dolotu zmodyfikowano i uszczelniono- zakładając snorkel dedykowany do Suzuki. Przednie boczne szyby ze względów bezpieczeństwa zostały wymontowane i zastąpione poliwęglanowymi 3mm ( nie plexa), tylne boczne szyby zostały wymontowane i zastąpione lekkimi z „amelinium”. Przednia szyba oraz tylna pozostały fabryczne. Przedni oraz tylni zderzak zostały zdemontowany i zastąpiony zderzakami pod hi-lift poprawiając tym samym kąt zejścia i natarcia. Boczne progi wykonane z profili pod hi-lift. Z przodu zamontowano ślizg z „amelinium”. Zamontowano impulsator Procar oraz metromierz z resetem plus linki odrzucające gałęzie. Filtr powietrza został wymieniony na sportowy filtr KN oraz założono sportowe świece. Założona sportowa kierownica wraz z nabą. Reduktor wymieniony od Suzuki Grand Vitara- poprzedni mogę dorzucić w komplecie ( do wymiany jest łańcuch)

W zestawie dwa trzy komplety kół: 1. Opony 235/70/16 BFG KM1 MT - oryginały a nie żadne nalewki do błota 2. Opony „cywilne” 215/60/16 na ulicę W silniku nie dokonywano żadnych modyfikacji. Jest to 2-litrowa jednostka wolnossąca, która przeżyje wszystkie inne doładowane silniki benzynowe nie wspominając o dieslach. Oleje wymieniane po rajdzie w silniku oraz przednim i tylnym mechanizmie różnicowym. Samochód bez wad ukrytych. Silnik, skrzynia, mosty suche. Zero wycieków. Samochód jest zarejestrowany i posiada dowód rejestracyjny. Ubezpieczenie oraz przegląd ważne. Jak na razie wszystkie elementy posiadają fabryczną grubość lakieru :P- na razie. Więcej zdjęć, również z procesu przebudowy mogę wysłać na maila.

Osoby zainteresowane proszę dzwonić [zasłonięte]502-64-96 - Wojtek