Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

System dla sieci sklepów POMOC EKSPERTA

31-07-2012, 15:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 zł     
Użytkownik prokas_pl
numer aukcji: 2448519590
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 15-07-2012 00:05:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

GODZINY OTWARCIA BIURA:

Poniedziałek - PiĄtek
9.00 - 17.00

Tel.: (22)[zasłonięte]212 89

Tel./Fax: (22)[zasłonięte]741-23

Infolinia 801 [zasłonięte] 215

[zasłonięte]@prokas.com.pl

PROKAS s.c.

ul. Targowa 33A lok.19

03-728 Warszawa

NIP[zasłonięte]113-23-962,
REGON 015[zasłonięte]264

Jesteśmy firma handlowo-usługową działającą w branży systemów sprzedaży, techniki sklepowej i biurowej.

Naszym celem jest profesjonalne i kompleksowe świadczenie usług oraz dążenie do pełnego zaspokojenia potrzeb naszych Klientów.

Stale podnosimy nasze kwalifikacje. Uczymy się Waszego Biznesu. W tym celu podejmujemy szereg działań serwisowych, szkoleniowych i marketingowych. A wszystko to, aby sprostać

Waszym rosnącym wymaganiom i potrzebom. Takie działania gwarantują jak najlepsze wykonanie zleconych projektów i zadań, co ma potwierdzenie w opinii naszych klientów.

Naszymi dostawcami są największe i najlepsze firmy polskie, jak i światowi potentaci. Posiadamy ich autoryzacje handlowe i serwisowe.

Systematycznie wprowadzamy do sprzedaży nowe rozwiązania i urządzenia, lecz wybieramy tylko te, które charakteryzuje najwyższa funkcjonalność i najniższa awaryjność.

Zachęcamy do kontaktu z nami. Jesteśmy dla Ciebie. I dla Twojego Biznesu.

Podana cena obejmuje jedynie konsultację i dobór optymalnego rozwiązania. Nie obejmuje zakupu systemu.
Szczegółowe informacje, prezentacje: Dariusz Połaski, tel. 0[zasłonięte]601-39-39


Mini-Market – prosty i intuicyjny w obsłudze program do prowadzenia sprzedaży w sklepach sieciowych

PC-Market 7 – program w wersji przeznaczonej do zarządzania siecią placówek handlowych, z możliwością obsługi magazynu centralnego (hurtowni).




Jak to działa ?

Mini-Market to produkt, który na sklepie pełni rolę stanowiska sprzedaży, umożliwiając jednocześnie obsługę zaplecza magazynowego.

Mini-Market został zaprojektowany tak, aby praca personelu była jeszcze prostsza i wydajniejsza. Dzięki funkcjonalności jaką odziedziczył po PC-POS 7 jest niezastąpiony w trybie sprzedaży, a jednocześnie moduł zaplecza w prosty i szybki sposób umożliwia wprowadzenie dokumentów i obsługę magazynu.

Mini-Market to przejrzysty i funkcjonalny system za pomocą którego możemy obsłużyć niewielki sklep, a w przypadku połączenia z modułem centralnego zarządzania, umożliwia stworzenie niezwykle prostej w obsłudze, a jednocześnie funkcjonalnej sieci sklepów.

W takim modelu rolę centrali dla programów Mini-Market sprawuje program PC-Market 7. Dzięki takiemu rozwiązaniu w centrali automatycznie możemy skorzystać z wszystkich funkcjonalności i modułów jakie oferuje PC-Market 7.


Schemat rozwiązania dla sieci sklepów

Specyfika tego modelu zarządzania siecią zakłada pracę w taki sposób, aby działania personelu na sklepie ograniczyć do niezbędnego minimum. Przy pomocy uprawnień istnieje możliwość określenia zakresu możliwości danego operatora lub grupy operatorów oraz zarządzania funkcjonalnością sklepu.


Dokumenty tworzone w centrali są błyskawicznie przesyłane do sklepu poprzez serwer wymiany (SCserver), który został zaprojektowany tak, aby dane pomiędzy punktami a centralą przesyłały się automatycznie bez zbędnej zwłoki. W sklepie należy tylko potwierdzić przyjęcie dokumentu, co automatycznie wygeneruje odpowiednie dokumenty zwrotne dla centrali lub innego sklepu w sieci.

Mini-Market - przyjęcie towaru


W celu usprawnienia pracy tego modelu został opracowany specjalny mechanizm powiadomień, dzięki któremu obsługa na sklepie jest natychmiastowo informowana o nowych dokumentach oczekujących na akceptację. Dzięki temu w szybki i prosty sposób możemy wykonać dostawę, sprawdzić stan towaru na innym sklepie i wykonać przesunięcie czy złożyć zamówienie do centrali.

Za pomocą uprawnień decydujemy, które dokumenty mają być przesyłane z centrali, a dla których dopuszczamy możliwość tworzenia w sklepie. Centrala PC-Market 7 oprócz możliwości generowania zamówień dla poszczególnych sklepów na podstawie rotacji towarów, umożliwia prowadzenie indywidualnej polityki cenowej dla wybranych sklepów.
PC-Market - zarządzanie cenami


Raporty które są dostępne w PC-Market 7, odpowiednio będą realizować swoje zadania w pracy centralnej. Każdemu sklepowi odpowiada w takim modelu jeden magazyn, przy czym dzięki pracy modułu do zdalnego zarządzania cenami na sklepach możliwe jest ustalenie innej ceny towaru na każdym ze sklepów.
PC-Market - nadzór i kontrola sklepów




Dla jakiego typu i rozmiaru sieci polecamy takie rozwiązanie ?

Rozwiązanie oparte na Mini-Market w sklepie i PC-Market 7 w centrali zostało zaprojektowane do obsługi sieci niewielkich sklepów. Liczba stanowisk z Mini-Marketem w takiej sieci ściśle zależy od branży w jakiej sklep pracuje.

W przypadku sklepów gdzie asortyment produktów nie jest mocno rozbudowany (np. branża odzieżowa, obuwnicza, piekarnie, cukiernie), a ruch klientów stosunkowo niewielki, system może obejmować 200 i więcej stanowisk sprzedaży Mini-Market.

W przypadku branży ogólnospożywczej gdzie asortyment jest szeroki, a ruch klientów na sklepie jest dość intensywny, ilość danych znacząco wzrośnie. Automatycznie przekłada się to na obciążenie i wydajność systemu - dla takich instalacji ilość 50 do 100 punktów sprzedaży Mini-Market jest optymalna. Wydajność centrali opartej na PC-Market 7 zależy bezpośrednio od parametrów serwera na jakim została ona zainstalowana.


Składniki systemu dla sieci niewielkich placówek handlowych

Mini-Market pozwala skupić całą uwagę personelu sklepu na prowadzeniu sprzedaży i obsłudze klienta; wszystkie inne procedury są uproszczone i zautomatyzowane, np. zamawianie i przyjmowanie towaru do sklepu. Mini-Market obsługuje urządzenia, które są niezbędne do pracy sklepu: drukarki fiskalne, inwentaryzatory, sprawdzarki cen, wagi etykietujące, wagi przykasowe, wyświetlacze klienta i inne.

PC-Market 7 - umożliwia personelowi centrali sieci sklepów prowadzenie kartotek towarowych, ustalanie cen sprzedaży, organizowanie promocji, zarządzanie zakupami oraz szeroki zakres raportowania i analiz.

COPYRIGHT 2012 - PROKAS WARSZAWA Kasy Fiskalne, Drukarki Fiskalne, Systemy Sprzedaży

mapa