Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Triumph Dolomite 1850hl RWD PROMOCYJNA CENA

24-12-2014, 18:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 500 zł     
Użytkownik pmierzynski
numer aukcji: 4899202851
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3372   
Koniec: 24-12-2014 17:03:52

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1977
Przebieg (km): 98000
Pojemność silnika (cm3): 1854
Moc silnika (KM): 92
Rodzaj paliwa: Benzyna
Kolor: Brązowy
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany jako zabytek
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Triumph Dolomite 1850hl, zaprojektowany jako następca dla modelu 1500 jak i 6-cylindrowego Vitesse, został zaprezentowany na London Motor Show w październiku 1971 roku i wzbudzil ogólny zachwyt. Pełna produkcja ruszyła rok później - w październiku 1972. Pojazd został bardzo pozytywnie odebrany przez klientów na rynku angielskim i australijskim, dzięki rewelacyjnemu układowi napędowemu. Pierwotnie jako źródło napędu używano silnika R4 o pojemności 1854 cm³ OHC, generował on moc maksymalną 92 KM(68 kW) co w połączeniu z napędem na tylna os niosło za sobą rewelacyjne osiągi. Ten sam silnik używany był przez Saaba w modelu 99. Samochód w wersji z kierownica po lewej stronie jest ekstremalnie rzadki, co stanowi nie lada gratkę dla kolekcjonerów.


 

1972 Dolomite 1850

  • R4 1,85 l (1855 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
  • Układ zasilania: dwa gaźniki
  • Średnica cylindra × skok tłoka: 87 x 78 mm
  • Stopień sprężania: 9:1
  • Moc maksymalna: 92 KM (68 kW) przy 5200 obr/min
  • Maksymalny moment obrotowy: 143 N•m przy 3500 obr/min
  • Przyspieszenie 0-80 km/h: 8,4 s

 

Samochód w stanie do renowacji, jeżdżący. Silnik odpala, pracuję równo na wszystkich cylindrach, ładnie wkręca się na obroty i trzyma kompresje. Skrzynia biegów i dyferencjał sprawne, biegi wchodzą dobrze i nie wypadają. Wnętrze auta w bardzo dobrym oryginalnym stanie, renowacji wymaga tylko drewno na boczkach, wystarczy zeszlifować stara warstwę spękanego lakieru i polakierować na nowo. Stan blacharski wymaga największego nakładu pracy. Do wstawienia kilka łatek w podłodze ( wycena blacharza 500 pln ), na kilku elementach nadwozia małe ogniska korozji, aby samochód idealnie się prezentował należałoby polakierować całe nadwozie. Wszystkie chromowane dodatki w świetnym stanie, brakuje tylko jednej małej tylnej listewki. Wszystkie szyby oryginalne. Triumph zarejestrowany jako zabytek, bezterminowy przegląd i brak konieczności wykupu stałego OC.

 

Kontakt: 881 [zasłonięte] 318

Cena do negocjacji, możliwa zamiana.