Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ULICA SEZAMKOWA.PODRÓŻE GROWERA.FOLIA.GROWER

04-03-2012, 2:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł     
Użytkownik john20020
numer aukcji: 2111878893
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 10-03-2012 23:46:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia,
Granice wiekowe: Dla dzieci,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ulica Sezamkowa: Podróże Grovera jest grą edukacyjną, adresowaną do najmłodszych użytkowników komputerów. Przygotowano ją w oparciu o znany edukacyjny serial telewizyjny Sesame Street (polski tytuł: Ulica Sezamkowa), w rolach głównych z lubianymi przez wszystkich Muppetami. Ulica Sezamkowa: Podróże Grovera jest grą edukacyjną, adresowaną do najmłodszych użytkowników komputerów. Przygotowano ją w oparciu o znany edukacyjny serial telewizyjny Sesame Street (polski tytuł: Ulica Sezamkowa), w rolach głównych z lubianymi przez wszystkich Muppetami. Tytułowy bohater, inspirując się podróżami Guliwera, wyrusza na ekscytującą wyprawę swojego życia. Poprzez wspaniałą zabawę maluch rozwiązuje proste działania matematyczne, jak również rozpoznaje litery, kształty i dźwięki oraz uczy się wyrażania własnych uczuć. Na wszystkich milusińskich czeka sześć wymagających zadań. Wcielając się w niebieskiego protagonistę pomóc trzeba niezdarnym żeglarzom odzyskać zgubione przedmioty. Okazuje się, że wpadły one do ogromnej muszli małża, jednak nie stanowi to żadnej przeszkody dla odważnego stworka. Co to byłaby za przygoda, gdyby pozbawiono ją niebezpieczeństw – w nieoczekiwany sposób Grover zostaje przywiązany do ziemi. Aby go uratować niezbędne jest rozwiązanie kilku matematycznych zagadek. Morze Przeciwieństw, jak sama nazwa mówi, to miejsce gdzie wszystko dzieje się na opak. Trafiając tu powinno się pamiętać, aby każde pojawiające się polecenie wykonać odwrotnie do jego treści. Przepłynąwszy przez te dziwne wody napotyka się na Wielkiego Ptaka, potrzebującego wsparcia w tworzeniu rymów, mających rozśmieszyć Snuffy'ego. Dzięki temu bohater otrzymuje napompowany balon. Pod koniec wojaży niebieski stworek spotyka Elmo, wraz z którym decyduje się na powrót do domu. Niestety tylko Grover posiada pelerynę, umożliwiającą latanie. Zadaniem dziecka jest przygotowanie brakującego super-ciucha, aby jego przyjaciele mogli wrócić na swoją ulicę. Na zakończenie należy wraz z protagonistą zdać mamie relację z ekscytującej wyprawy

AlleBaner