Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Volkswagen Golf GL Variant - LPG - doinwestowany

28-06-2012, 0:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 990 zł     
Użytkownik prokurator1
numer aukcji: 2414702724
Miejscowość Czechowice-Dziedzice
Wyświetleń: 422   
Koniec: 18-06-2012 23:59:05
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam uprzejmie,

Mam na sprzedaż fajnego i doinwestowanego golfa. Samochód jest dobrym stanie technicznym, gotowy do jazdy. Ma dobre opony oraz dodatkowy komplet kół na stalowych felgach. Dzięki instalacji gazowej jazda nie jest kosztowna. Wóz ma nowe radio na kartę pamięci. Tapicerka nie zniszczona. Karoseria nosi ślady wieloletniego użytkowania, ale jak na swój wiek trzyma się godnie. Korozja jedynie punktowa, widoczna dla dociekliwych.

Samochód jeździ dobrze na benzynie i gazie.

W zawieszeniu nic nie stuka.

Gaz i hak wbite w dowód.

Butla toroidalna zamontowana w miejscu koła zapasowego,

Samochód ma ważne OC (do 31 grudnia 2012), oraz ważne badanie techniczne (do listopada 2012).

Samochód w ciągłej eksploatacji, sporadycznie robił dłuższe trasy, zawsze odpalany na benzynie.

Wyposażenie:

- wspomaganie kierownicy (sprawne)

- centralny zamek (sprawny)

- elektryczne lusterka (sprawne)

- elektryczny szyberdach (sprawny)

- elektryczne szyby x 4 (częściowo sprawne)

- hak

- instalacja gazowa

- radio (nowiutkie)

- alufelgi dodatkowy komplet kół

- airbag kierowcy

- relingi dachowe

Tylko w ostatnim miesiącu przy samochodzie zrobiłem:

- wymiana kompletnego rozrządu, tj rolka, pasek i pompa (przebieg na tym rozrządzie to 200 km)

- wymiana osłon przegubów przednich

- wymiana czujnika wentylatora

- wymiana filtra i oleju w silniku

- wymiana oleju układu wspomagania kierownicy

- nowe filtry powietrza i kabinowy

- wymiana dwóch simeringów wału

- wymiana paska klinowego i koła pasowego

- wymiana sondy lambda

- wymiana płynu chłodzącego

- wymiana uszczelki pod pokrywązaworów

- wymiana podstawy gaźnika

- wymiana wkładek zamków w drzwiach

- wymiana kabli WN

- wymiana świec zapłonowych

- wymiana kopułki palca aparatu zapłonowego

- naprawa klamek

- wymiana centralki instalacji gazowej

- wymiana akumulatora (na używany, ale dobry)

Za wyjątkiem akumulatora użyto tylko nowych, markowych części

Wszystkie wyżej wymienione czynności miały miejsce podczas gruntownego serwisu (który przeprowadzam co roku w każdym z moich aut) w miesiącu maju 2012.

Samochód dobrze się prowadzi, jedzie prosto, dobrze hamuje i nie skacze pod drodze. Nie wygląda jak nowy, ale jeździ bardzo dobrze. Po prostu ma swoje lata, ale wszystkie zużyte podzespoły wymieniano w nim na nowe.

Samochód posiada również kilka drobnych wad. Dlatego oddam go dopiero gdy je usunę, aby nowy właściciel miał z tym spokój. Już jestem umówiony do mechanika na poniedziałek 18-tego czerwca.

Trzeba naprawić elektryczną szybę przód lewy, oraz tył prawy, wstawić nową antenę do radia, i to raczej tyle z rzeczy zasadniczych. Ostatnio nie zdążyli tego zrobić, gdyż podobno siłownika nie mogli nigdzie zdobyć. Trzeba również, o ile jest się estetą, wymienić listwy boczne, które jacyś barbarzyńcy przymocowali na wkrętach. Ewentualnie urwę coś z ceny zdecydowanemu kupującemu aby sam sobie to popraiwł i odwołam termin u mechanika.

Dlaczego sprzedaję samochód w który tyle zainwestowałem? Po prostu wskutek nieprzewidzianych zdarzeń losowych muszę się z nim rozstać. Jest to wóz, który przyszykowałem sobie do bezproblemowej jazdy na dłuższy okres. Dlatego nie oddam go za bezcen, ale zależy mi też na czasie. Zainteresowanych proszę więc o telefony z propozycjami, ale tylko po godzinie 16, a w weekendy bez ograniczeń.

Tel: 888 [zasłonięte] 422

Patryk Nowak