Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VW BORA 1.6 SR 8V 99600km DE/PL

05-01-2015, 8:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 900 zł     
Użytkownik Totmes2702
numer aukcji: 4922726251
Miejscowość Kruszwica
Wyświetleń: 367   
Koniec: 05-01-2015 08:14:50

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 99600
Pojemność silnika (cm3): 1600
Moc silnika (KM): 101
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam

VW Bora 1.6 SR 8V (Moc 101KM/74kW)


Pierwsza rejestracja za granicą (Niemcy): wrzesień 1999 r.
Pierwsza rejestracja w kraju: październik 2009 r.
Sprowadzony do Polski z przebiegiem 69000km.
Aktualny stan licznika 99600km.
OC i termin badania technicznego ważne do: koniec października 2015 r.

Auto zadbane, garażowane. Lakier bez rys, bez wgnieceń.

Wnętrze (siedzenia, kierownica, fabryczne dywaniki...) w stanie idealnym.
Silnik suchy - nigdy nie był myty.
Wszystkie szyby fabryczne.
Klimatyzacja manualna działa bardzo dobrze.

 

 

Przez 5-letni okres użytkowania - 30.000km - wymieniłem amortyzatory (przód/tył) na BILSTEIN B4, gdyż jeden tylny odmówił posłuszeństwa.
Przy silniku wymieniłem kilka drobnych rzeczy jak termostat (Wahler) wraz z płynem G12, sondę na NGK, czujnik temperatury, świece, przewody (Bremi Germany), niedawno włącznik świateł cofania (FAE). Podstawowe elementy eksploatacyjne.
Kompletny nowy rozrząd (napinacz SKF, pompa Ruville, pasek CONTI) założony 30.05.2012 r. przy stanie licznika 84500km (wpis w książce serwisowej i faktura z zakupu części do wglądu, można zajrzeć również pod pokrywę).
8-zaworowy silnik AKL to długowieczna jednostka VW. Prosty i tym samym niezawodny.

W czerwcu 2014 r. z racji przekręconego gwintu w misce olejowej (miska jest aluminiowa - mechanik za dużo "serca" w nią włożył) wymieniłem miskę na nową. Żadnych półśrodków.
Od czerwca 2014 r. silnik zalany olejem Valvoline MaxLife 10W40. Wcześniej jeździł na Costrolu.
Tłumik fabryczny jeszcze długo posłuży.
Hamulce wymienione w Niemczech tuż przed zakupem, nie wymagają ingerencji.
Pokrowce na siedzeniach szyte w Polsce "na miarę".

Do auta książka serwisowa, dokument potwierdzający przebieg z 2008 r., historia wymian oleju (od ostatniej w Niemczech to teraz) i komplet trzech kluczyków.

Samochód od osoby prywatnej, użytkowany tylko przeze mnie, eksploatowany weekendowo, o który dbam i starałem się zachować go w jak najbardziej oryginalnym stanie.


Kupujący "na dzień dobry" absolutnie nic nie musi wymieniać.

Polecam.

tel. 607 [zasłonięte] 11 69
Dzwonić można codziennie do godziny 22.00.

Opcja "kup teraz" po obejrzeniu auta.