Na sprzedaż mój projekt Volkswagen Corrado z roku 1990. Pierwsza rejestracja auta 1996. Auto sprowadzone z Holandii w 2008 roku. Auto w moich rękach od lutego zeszłego roku. Jako, że jest jedynakiem - jest dość rozpieszczony i dostaje wszystko czego zapragnie i to z górnych półek. W związku z tym posiadam tysiąc faktur/paragonów z ASO VW i hurtowni motoryzacyjnych, gdzie kupowane przeze mnie części są tylko i wyłącznie topowych producentów. W marcu 2013 r. zrobiony został swap silnika z seryjnego 1.8 16v (KR) na 2.0 16v z VW Golfa III GTI (ABF) . We wrześniu 2013 zrobiony został kompletny remont silnika - wymienione zostały panewki,pierścienie rozrząd z pompą wody (INA + Hepu) oraz kołami zębatymi wału i wałka rozrządu, łańcuch pod pokrywą zaworów (SWAG), wszystkie uszczelki i uszczelniacze, głowica po kompletnej obróbce (nowe prowadnice zaworowe, obrobione gniazda i zawory, nowe uszczelniacze), tłoki + korby umyte w myjce ultradzwiękowej. instalacja elektryczna przejżana i owinięta na nowo porządną taśma . Silnik zalany olejem 10W60 Valvoline -wymieniany co 8tyś km. Wymieniona została chłodnica wody na nową (Behr) oraz nowe węże wodne.Corrado hamowane na 155PS . Układ wydechowy dedykowany ze stali nierdzewnej + rurowy kolektor wydechowy od Toledo Wyspawany został dolot ze stali nierdzewnej, zbiorniczki + kolektor + dolot pomalowane proszkowo na czarny połysk. Filtr powietrza zmieniony ze standardowego na sportową wkładkę firmy K&N wypraną i nasączoną środkami tej samej firmy Skrzynia biegów zmieniona na skrzynię manualną z ABFa + sprzęgło z Corrado G60. Zmieniony został wybierak skrzyni biegów z seryjnego na nowszy model z Seata Ibizy poliftowej 6k1 (dzięki niemu biegi działają bardzo precyzyjnie). Zawieszenie gwintowane firmy TA-Technix. Tuleje tylnej belki zmienione na poliuretany firmy ZOU company. Wymienione tylne tarcze hamulcowe na nacinane firmy Mikoda z oczywiście nowymi łożyskami FAG plus klocki (Ferodo Premier) część przewodów hamulcowych na miedziane i nowe tarcze kotwiczne. Corrado sprzedaję z kołami, które zakładane są na sezon letni, czyli Keskin KT1 z polerowanym rantem, przód 7,5Jx16 20ET z oponami 195/45 , tył 9Jx16 15ET opony 215/40. Przednie opony firmy Uniroyal, tylne Millenium. koła po kompletnej regeneracji w firmie CNF. Dodatkowo dorzucam koła BBS 15" z oponami zimowymi 185/60. We wnętrzu pełna czarna skórzana tapicerka (kanapa, fotele, boczki, mieszek wybieraka, raczka hamulca ręcznego). Obszyta na nowo kierownica skórzana z VR6. Auto wyposażone w elektryczne lusterka, szyberdach i szyby. Sprawne wszystko z wyposażenia łącznie z lampką w podsufitce (z pamięcia - wyłącza się chwilę po zamknięciu auta), lampką w słoneczniku, elektryką wymienioną wyżej. Spojler wysuwany elektrycznie przy prędkości 80km/h - sprawny. Chromowane nakładki progów z napisem "Corrado". Cała półka bagażnika (bez dziur na głośniki). Corrado ma nietypowy licznik na 2LCD z obrotomierzem do 8k. Komputer pokładowy MFA działający. Auto po pełnej polerce. Malowany przedni i tylny prawy błotnik. Zakonserwowane profile wewnętrzne. Lampy przednie w super stanie nie są wypiaskowane, kierunki i halogeny tak samo. W bagażniku zabudowa audio (wzmacniacz Blaupunkt), w aucie 8 głośników + subwoofer. bagażnik jest w pełni funkcjonalny Wszystkie możliwe śrubki, śrubeczki, nakrętki oryginalne. Auto traktowane jako projekt, aczkolwiek jeżdżone na co dzień
Corrado opisane tu: http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=88624&p=853358oraz http://www.corrado.com.pl/forums/topic/48561-nie-twoja-sprawa-bambo/ Na wszelkie pytania odpowiem pod nr telefonu 796 [zasłonięte] 456 oraz drogą mailową. Odpowiadam też na smsy.
Cena do negocjacji.
Kilka zdjęć Corrado: