Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VW Golf R 4Motion DSG Navi DCC Salon 362km

20-01-2012, 2:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 134 900 zł     
Użytkownik zlosliwiec
numer aukcji: 2046462325
Miejscowość Granica
Wyświetleń: 10265   
Koniec: 23-01-2012 10:56:11
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Z wielkim bólem serca pozbywam się mojej męskiej zabawki. Zabawki, która nieufnym oferuje jeszcze do kwietnia 2012 gwarancję producenta!

Auto kupione przeze mnie w ASO Bursiak w Łodzi jako jedna z bardzo pierwszych eRek w Polsce.

VW Golf, najmocniejsza wersja R ze słynną, superszybką, dwusprzęgłową skrzynią DSG, dopieszczony przez pasjonata motoryzacji i zajadłego wroga wiejskiego tuningu.

To nie jest Golf GTI. Golf R to topowa, ekskluzywna wersja, wyposażona w wiele ekstrasów oraz napęd 4Motion.

Wyposażenie:

  • Standard Golfa R (o wiele wyższy od zwykłej golfiny)
  • Polski pakiet, w tym pakiet Komfort oraz pakiet Lusterka
  • Pakiet schowek
  • nawigacja RNS 510 z dotykowym ekranem
  • Dynaudio (super dźwięk, jeśli ktoś woli muzykę od silnika)
  • Regulowane 3 stopniowe DCC (Komfort dla babci, Normal dla normalnych i Sport ze zmniejszonymi przechyłem i mniejszym wspomaganiem kierownicy)
  • Tempomat
  • Kamera cofania + czujniki parkowania przód i tył


Poprawki po oszczędnych księgowych Volkswagen AG (lubimy księgowych projektujących samochody, prawda?):

  • cudowny, ręcznie wykonany i dopasowany do auta cały wydech ze stali szlachetnej (korozja? wieczny!), rozmiar od down pipe do końca 3 cale, ze sportowym, wysokoprzepływowym katalizatorem z firmy MG Motorsport dał piękny, sportowy dźwięk, który nie boi się porównań z 6 cylindrowymi silnikami i, co równie ważne, nie boi się przeglądów okresowych (emisja spalin) (wartość: ok. 4.000 zł)
  • mocniejszy, wysokoprzepływowy intercooler THS dedykowany do Golfa R, zmieniłem ponieważ firmowy VAG „pocił” się w gorącym lecie; wartość: 4.000 zł
  • pojemniejszy, wysokoprzepływowy dolot powietrza z Audi TT RS (o wiele mniejsze obciążenie turbiny, która nie męczy się zasysaniem powietrza przez jedną dziurkę od nosa; filtr powietrza oryginalny do Audi TT RS dostępny w każdym ASO); wartość: 2.500 zł
  • zaawansowany sterownik napędu 4x4 firmy Haldex Performance (tej samej, która daje standardowy sterownik); umożliwia zmianę ustawień dystrybucji momentu obrotowego między przednią i tylną osią, ustawienia nawet do 50:50. Ustawienia: Stock (fabrycznie), Fuel Saver (oszczędza w trasie), Race (max momentu na tył). Zmiana ustawień za pomocą pilota z kabiny w trakcie jazdy; wartość: 5.000 zł
  • możliwa jest sprzedaż z unikalnym oprogramowaniem silnika oraz skrzyni biegów firmy CompSport.pl zmieniającym moc silnika na 362 KM / 425Nm (niutony ograniczone aby chronić skrzynię biegów) oraz pracę skrzyni biegów (możliwość hamowania lewą stopą, prędkość zmiany biegów, sposób zmiany biegów, praca chroniąca turbinę itp.). Osiągi auta z oprogramowaniem: 0-100 km/h 4,40 sek, ¼ mili 12,55 sek; (wartość grubo ponad 5.000 zł)


Jako zachętę do kupna dorzucam EKSTRA:

  • oryginalne felgi R18 szer. 7,5 cala pomalowane proszkowo na czarny kolor
  • komplet ogumienia zimowego, opony Dunlop Winter Sport 3D, w bardzo dobrym stanie
  • komplet ogumienia letniego, opony Michelin Pilot Sport 2, w dobrym stanie
  • dodatkowe felgi, kute aluminium, malowane proszkowo na customowy czerwony kolor, R18 szerokość 9 cali (wartość zakupu: ponad 6.000 zł)
  • 6 (słownie: sześć!) opon sportowych semislick Federal 595 RS-R w rozmiarze 255/35/R18 (wartość zakupu: 4.000 zł)
    Dodatkowe opony i felgi nie zmieszczą się w Golfie… Oferta jest więc nie tylko dobra, ale i obszerna!


Auto kosztowało mnie w salonie 157.990 zł. Z autem kupujesz dobrane ze smakiem i przez wysokiej klasy specjalistów ekstrasy za grubo ponad 30.000 zł. Kupujesz więc auto 55.000 taniej od moich wydatków.

Ponad to oświadczam:
- auto jest w 100% bezwypadkowe, ma oryginalny lakier i nie padło ani przez chwilę ofiarą wiejskiego tuningu
- przebieg jest w 100% oryginalny, do udowodnienia przeglądami, książką serwisową
- przeglądy były realizowane w ASO (do udowodnienia) co 7-10 tys. km, czyli o wiele częściej aniżeli nakazuje książka serwisowa
- auto posiada nowe, oryginalne tarcze i klocki przednich hamulców. Do auta dorzucę jeszcze komplet klocków sportowych EBC Red Stuff, poprawiających odporność termiczną i tak bardzo dobrych hamulców.
- auto nie było bezmyślnie katowane na zimnym silniku, zawsze było odpowiednio rozgrzewane przed jazdą oraz chłodzone przed garażem, a komora silnika jest dodatkowo wychłodzona (zaizolowany down pipe)
- cena podlega negocjacjom, ale nie w rodzaju arabskich - nie spuszczę połowy ceny tylko dlatego, że ktoś jej nie ma; zapraszam poważnych i zainteresowanych kupców, szanujmy siebie i swój czas.






Dodano 2[zasłonięte]012-01 11:00
Kontakt: 693 [zasłonięte]066