Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WYPRZEDAŻ SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 60 A LRTU

22-01-2012, 17:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 46 000 zł     
Użytkownik a-lutka
numer aukcji: 2051519306
Miejscowość EŁK
Wyświetleń: 42   
Koniec: 25-01-2012 20:54:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystkie przedmioty
wysyłamy kurierem

przesyłkę ubezpieczamy
Twój koszt wysyłki zawsze wynosi
0 pln

 

Jak kupić na raty...
Oblicz ratę
Telefony:
  • (087)[zasłonięte]610 06
  • 606 [zasłonięte] 939
  • 602 [zasłonięte] 739
  • e-mail:[zasłonięte]@wp.pl
Godziny pracy:
  • Pon-Pią 8.00 - 17.00
  • Sobota 8.00 - 14.00
  • BIC Kredyt
  • Bank S.A.
  • 751[zasłonięte][zasłonięte]171917
  • 100[zasłonięte]760000
Na wszystkie zakupione urządzenia lub części wystawiamy fakturę VAT lub paragon. Dołączamy instrukcję obsługi w języku polskim, kartę gwarancyjną i certyfikat
Firma ARGO zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz dostęp do oryginalnych części zamiennych. Na podstawie karty gwarancyjnej zakupione u nas maszyny i urządzenia można serwisować w ponad 160 Autoryzowanych Punktach Serwisowych na terenie całego kraju.

FHU "ARGO" ALICJA BUNKOWSKA UL. MICKIEWICZA 42, 19-300 EŁK JEST AUTORYZOWANYM DEALEREM HONDA I PROWADZI SPRZEDAŻ WSZYSTKICH PRODUKTÓW ORAZ CZĘŚCI ZAMIENNYCH HONDA


SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 60 A LRTU


WYPRZEDAŻ

STARA CENA - 50.630,00 ZŁ.

NOWA CENA - 46.000,00 ZŁ.


Honda Przedstawia najnowszy BF60

Średniej Mocy 4-Suwowy Silnik Zaburtowy.Najlepsze w Klasie Przyspieszenie i Najniższe Zużycie Paliwa Honda Motor Co, Ltd. rozpoczęła sprzedaż BF60. Lekki, kompaktowy, chłodzony wodą, 3-cylindrowy silnik o mocy 60 KM. Posiada szereg nowatorskich rozwiązań technicznych.
Silnik ten został wyposażony: · w najnowszej generacji układ zapłonu, zasilanie sekwencyjnym wtryskiem paliwa, opatentowany przez Hondę system BLAST Zastosowana w silniku konfiguracja elektronicznego układem wtrysku paliwa (PGM-FI) z opatentowanym przez firmę Honda unikatowym systemem Boosted Low Speed Torque (BLAST) oraz przekładni (słodziny) o zmniejszonym oporze zapewnia najlepsze w klasie przyspieszenie i prędkość maksymalną.
system ECOmo (LEAN-BURN) optymalizujący skład mieszanki pliwo-powitrznej w zależności od obciążenia silnika. System ten w trybie spokojnej pracy pozwala na zaoszczędzenie do 13 procent paliwa bez spadku mocy w każdym zakresie obrotów.
Silnik BF60 przeznaczony jest do napędu małych i średnich pontonów ze sztywnym dnem (RIB), łodzi wędkarskich i rekreacyjnych oraz w odmianie BFP 60 może być zastosowany do ciężkich łodzi i jednostek wypornościowych. Nowy, chłodzony cieczą trzycylindrowy silnik został specjalnie zaprojektowany z przeznaczeniem na napędu nowej serii BF60. Zapewnia użytkownikom niskie zużycie paliwa i cichą pracę, charakteryzujące wszystkie czterosuwowe silniki zaburtowe firmy Honda. BF 60 to połączenie niewielkiego ciężaru i dynamicznego przyspieszenia.
Seria BF60 jest pierwszą serią silników zaburtowych Honda zgodną z protokołem NMEA2000. Pozwala to użytkownikom na podłączenie nowego silnika do coraz większej liczby morskich urządzeń elektronicznych, takich jak plotery map, echosondy rybackie i urządzenia nawigacyjne.
Zarówno silnik BF60, jak i BFP60 są dostępne z wielofunkcyjnym rumplem wyposażonym w sterowanie trollingiem i przełączniki power trim & tilt, pozwalające na dokładną regulację prędkości i łatwą kontrolę trymu w ruchu. Unikatową w urządzeniach Hondy jest funkcja „zwrotnego” sygnalizatora dźwiękowego w wersjach z rumplem, informująca operatora o zmianach w trybie trollingu i nastawach prędkości. Kluczowe cechy najnowszego silnika BF60
Osiągi
BF60 i BFP60 wykorzystuje BLAST (opatentowaną technologię optymalizacji składu mieszanki i zapłonu), w której komputer sterujący pracą silnika wybiera moment zapłonu optymalnie dopasowany do składu mieszanki w celu poprawienia dynamiki silnika. Najlepsza w klasie prędkość osiągana jest równieŜ przez zmniejszenie ciężaru dzięki technologii zwartego układu trzech cylindrów opracowanej specjalnie dla silnika BF60 oraz zmniejszony opór przekładni stawiającej niski opór hydrodynamiczny.Duża antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika zmniejsza rozbryzgi wody podczas pracy.
Ekonomiczne spalanie paliwa
Elektroniczny układ wtryskowy (PGM-FI) oraz system optymalizacji mieszanki (ECOmo) podczas spokojnej pracy pozwala na osiągnięcie najniższego w klasie zużycia paliwa.
Niski ciężar i zwarta budowa
Najniższy w klasie ciężar silnika i zwarta obudowa została uzyskana dzięki układowi trzech cylindrów, zastosowaniu materiałów takich jak lekki aluminiowy korpus i kolumna silnika oraz kolektor dolotowy wykonany z wytrzymałych żywic.
Ochrona środowiska
Silniki serii BF60 są wyjątkowo przyjazne dla środowiska naturalnego. Z dużym zapasem spełniają normy emisji RCD (dyrektywy w sprawie jednostek rekreacyjnych) i CARB - najostrzejszych na świecie norm określających dopuszczalny poziom emisji spalin i substancji szkodliwych. Przekraczają także znacząco wymagania najnowszych norm EPA. Hałas podczas pracy jest dodatkowo ograniczany dzięki zastosowaniu kolektora dolotowego wykonanego z żywic oraz dużej komory rozprężnej biegu jałowego umieszczonej w kolumnie silnika. 97% części silnika BF60 nadaje się do recyklingu.
Wytrzymałość i niezawodność
Dzięki olbrzymiej wiedzy największego na świecie producenta silników spalinowych (roczny poziom produkcji Hondy to pow. 25 mln. sztuk), ponad 45 letniemu doświadczeniu w produkcji czterosuwowych silników zaburtowych Honda Marine, wytrzymałość i niezawodność silników serii BF60 została zwiększona poprzez zastosowanie w paskach rozrządu nowego, wyjątkowo wytrzymałego materiału oraz poprawieniu odporności na korozję, dzięki rozmieszczeniu anod antykorozyjnych w płaszczu wodnym strumienia wody chłodzącej silnik.
Kształt
Opierając się na koncepcji projektowej „Premium Compact”, w serii BF60 zastosowano kształt pokrywy silnika wprowadzając nowy styl w średniej wielkości silnikach zaburtowych firmy Honda. Jak dotąd żaden inny producent silników do łodzi nie przywiązywał wagi do oporów aerodynamicznych stawianych przez pokrywę. Dzięki dopracowaniu nawet tak drobnych detali, nowy silnik Honda BF 60 oferuje najlepsze parametry w swojej klasie z taką gracją.
Inne cechy użytkowe
Nowy wielopolowy alternator wytwarzający prąd o natężeniu 22 A, umożliwia wysokowydajne ładowanie akumulatora prądem 17 A, co umożliwia skuteczne zasilanie dużej ilości pokładowych odbiorników prądu.
Dostępny model Power Thrust o zwiększonej sile ciągu (BFP60) oferuje znacznie zwiększoną siłę ciągu uzyskiwaną dzięki zastosowaniu przekładni i śruby napędowej o większej średnicy pochodzącej z silników BF75/90/115/130. Dzięki przełożeniu przekładni wynoszącej 2,33 do 1, obracająca się z mniejszą prędkością śruba zapewnia znacznie większy ciąg i manewrowość, tak potrzebną przy bardzo ciężkich jednostkach wypornościowych. Największy w klasie kąt skrętu zapewnia znakomitą zwrotność i doskonałą manewrowość jednostki pływającej. Dostępny w opcji wielofunkcyjny rumpel wyposażony jest przełącznik trim-tilt typu uchwytowego. Użytkownicy mają więc pełną swobodę kontroli trymu za pomocą rączki przepustnicy. Oprócz funkcji regulacyjnych (wysokość uniesienia rumpla, opór przepustnicy i regulacji tarcia uchwytu sterowania bez użycia narzędzi), silniki serii BF60 umożliwiają montaż rumpla po lewej lub prawej stronie silnika.
Rumpel jest standardowo wyposażony w sterowanie obrotów silnika przy trolingu, pozwalające na skokowe ustawianie prędkości (co 50 obr./min. w zakresie od 750 do 1000 obrotów). Jest to możliwe przy użyciu jednego przycisku. Seria BF60 jest wyposażona także w funkcję „zwrotnego” sygnalizatora dźwiękowego informującą operatora o zmianach nastawu prędkości. W celu zapewnienia komfortu podczas użytkowania silnika, zarówno rumpel jak i manetka zdalnego sterowania została wyposażona w wyświetlacz kontrolny czterech głównych układów silnika. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownik może sprawdzić stan silnika jednym rzutem oka. Silniki serii BF60 to pierwsze silniki zaburtowe Honda Marine, które mogą komunikować się z szeregiem morskich urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem standardu komunikacyjnego NMEA 2000. Ten uznany międzynarodowo standard został opracowany przez National Marine Electronic Association (NMEA) i ujednolica protokoły komunikacyjne morskich urządzeń elektronicznych. Jest to bardzo przydatna cecha zwłaszcza w przypadku silnika napędzającego łódź morską w wyposażoną np. w echosondę, sonar, radar czy ploter map.
Dodatkowe wyjaśnienia:
PGM-FI (Programmed Fuel Injection) to zarejestrowany znak handlowy firmy Honda.
BLAST (Boosted Low Speed Torque) Szczególnie podczas przyspieszania skutecznie zwiększa osiągi poprzez dostosowanie składu mieszanki paliwowo-powietrznej do maksymalnego momentu obrotowego, przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu do wartości maksymalnej, dającej się osiągnąć bez przejścia do spalania stukowego. Jest to bardzo efektywne rozwiązanie mające na celu zwiększenie momentu obrotowego w warunkach pełnego obciążenia. ECOmo (Economy Controlled Motor) Tryb, w którym regulacja składu mieszanki (zubożonej) jest wykorzystywana podczas pracy przy niewielkim obciążeniu. Rozwiązanie to ma na celu zapewnienie zmniejszenia zużycia paliwa.

Dane techniczne:
Model BF60A (Standard) BFP60A (Power Thrust)
sterowania Sterowanie
Rumpel Manetka zdalnego sterowania Rumpel Manetka zdalnego sterowania
Występuje w Typach LHTU LRTU XRTU LHTU LRTU XRTU
Silnik Czterosuwowy, rzędowy, trzycylindrowy SOHC 4 zawory na cylinder
Pojemność (cm3) 998
Średnica x skok (mm) 73,0×79,5
Moc znamionowa kW[kW(PS)/obr./min.] 44,1 (60ps)/6.000
Zalecany zakres obrotów (obr./min.) 5.000 - 6.000
Chłodzenie Wodne (z termostatem)
Układ zapłonowy Mikrokomputerowy
Rozrusznik Elektryczny
Akumulator 12V - 17A
Układ wydechowy Wyprowadzenie do wody (przez piastę śruby)
Paliwo Benzyna bezołowiowa
Długość całkowita (mm) 851 777 866 792
Szerokość całkowita (mm) 417
Wysokość całkowita (mm) 1397 1524 1453 1580
Wysokość pawęży (mm) 521 648 531 658
Ciężar silnika suchego (kg) 115 110 116 123 119 125
Kąt sterowania (w lewo i w prawo) 30°
Gwarancja 5 lat
● Ciężar silnika suchego z zainstalowaną śrubą.