Moc wyjściowa |
2 x 140 W (4 Ω, 1 kHz, 0,7 % THD) |
Impedancja głośników (min) |
4 Ω |
Pasmo przenoszenia |
10 Hz - 100.000 Hz |
Stosunek sygnał/szum |
100 dB |
Zniekształcenia THD |
0,2 % |
Zakresy radiowe |
FM, AM |
Programator stacji |
40 |
Wejścia analogowe |
RCA |
Wejścia cyfrowe |
Brak |
Wejście gramofonowe |
Nie |
Wyjście słuchawkowe |
Tak |
Certyfikat DLNA |
Nie |
Radio internetowe |
Nie |
Bezprzewodowy streaming |
Nie |
Serwisy strumieniujące |
Nie |
Tryb GAPLESS (bez pauz) |
Nie |
Sterowanie aplikacją |
Nie |
WiFi |
Nie |
FLAC, WAV 192/24 |
Nie |
Bluetooth |
Nie |
Tryb Pure Direct |
Nie |
Korekcja tonów |
Tak |
Głośniki A/B |
Tak |
Pilot |
Tak |
Pobór mocy (max) |
175 W |
Pobór mocy (standby) |
≤ 0,5 W |
|
|
TAGA AZURE F80
< czarne >
Konstrukcja
|
|
Głośnik wysokotonowy
|
|
Głośnik średnio-niskotonowy
|
|
Głośnik niskotonowy
|
|
Zalecana Moc Wzmacniacza
|
20-180W
|
Pasmo przenoszenia
|
40Hz - 40kHz
|
Średnia impedancja
|
6 ohm
|
Efektywność
|
89dB
|
Wymiary w cm (W x S x G)
|
100,5 x 21 x 27 (razem z podstawą, bez nóżek/szpilek)
|
Waga bez opakowania
|
36 kg para (bez podstawy)
|
Oczywiście wszyscy znamy Francuską Riwierę, która rozciąga się na ponad sto kilometrów wybrzeża, gdzie piękne kolorowe Morze Śródziemne wije się wokoło niesamowitych klifów, piaszczystych plaż i luksusowych kurortów.
Nazwaliśmy naszą serię „AZURE” (po polsku Lazur, Błękit), aby podkreślić jej charakter brzmienia, które jest jak morska bryza, silne i zarazem delikatne, dające radość z słuchania porównywalną do podziwiania błękitnej toni Morza Lazurowego.
Jednocześnie wygląd serii AZURE jest elegancki, niesamowity i stylowy, zatem nie ma wątpliwości, że nasze głośniki mogą błyszczeć jak gwiazdy na tle słynnych i luksusowych resortów Francuskiej Riwiery.
Modele podłogowe są usadowione na solidnych podstawach z MDF z metalowymi nóżkami i szpilkami, co gwarantuje stabilność i izolację głośników od podłoża. Wszystkie modele wykorzystują specjalizowaną konstrukcję gładkiego przedniego panelu nazywanego CDP (Clear Design Panel) dla lepszej dyspersji dźwięku z poszczególnych przetworników.
|