Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zabudowa pożarnicza na podwoziu MAN 4x4, Straż OSP

04-06-2012, 19:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 150 000 zł     
Użytkownik NOVA-POL
numer aukcji: 2320430986
Miejscowość Kamienica Polska
Wyświetleń: 536   
Koniec: 17-05-2012 10:56:53
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zabudowa pożarnicza na podwoziu MAN 4x4

Oferujemy wykonanie zabudowy samochodu pożarniczego na podwoziu dostarczonym przez klienta

I. Zabudowa pożarnicza na dostarczonym podwoziu MAN z napędem terenowym 4x4.

II. Kabina załogi jednomodułowa, czterodrzwiowa, w układzie miejsc 2 + 4:

- na kabinie załogi belka STRAŻ w koszu ochronnym,

- w kabinie sygnalizacja otwarcia schowków, wysunięcia masztu, załączenia autopompy, podłączenia zewnętrznego ładowania akumulatorów,

- z przodu kabiny lampy niebieskie pulsacyjne, zderzak rurowy oraz lampa typu szperacz, wyciągarka elektryczna,

- montaż niezależnego ogrzewania kabiny załogi.

III. Nadbudowa pożarnicza:

- konstrukcja z profili stalowych zamkniętych, zabezpieczonych antykorozyjnie,

- pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia,

- nadkola z blachy aluminiowej,

- balustrada ochronna wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łezkową,

- 7 szt. żaluzji aluminiowych anodowanych z bocznymi uszczelkami, zamykane

jednym kluczem,

- żaluzje pyło- i wodoszczelne, wyposażone w mechanizm sprężynowy samozwijalny,

wspomagający otwarcie oraz uniemożliwiający samoczynne opadanie,

- spody schowków i ścianki wyłożone blachą aluminiową łezkową,

- w pierwszym schowku z lewej strony maszt oświetleniowy podnoszony pneumatycznie oraz mocowanie agregatu prądotwórczego na wysuwnej palecie,

- w lewym tylnym schowku miejsce do mocowania motopompy pływającej „Niagara” na wysuwanym podłożu,

- schowki przeznaczone na osprzęt wodny, w dolnej części wyposażone w stojaki na

węże ø 52 i ø 75 oraz uchwyty na prądownice, smok ssawny, rozdzielacze, kliny pod koła, przełączniki, zbieracz i inne wyposażenie standardowe, piłę do cięcia drewna, piłę do cięcia betony i stali, kanistry na paliwo, zestaw medyczny PSP R1, dokładny rodzaj i ilość sprzętu, palet, szuflad do uzgodnienia,

- konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza,

- konstrukcja skrytek umożliwiająca łatwy dostęp do sprzętu, maksymalna wysokość najwyżej położonych półek, szuflad i palet nie może przekraczać 1850 mm od poziomu gruntu,

- szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze,

- z tyłu pojazdu ogrzewany przedział autopompy, zamykany żaluzją aluminiową,

- schowki nadwozia oświetlone wewnątrz automatycznie po otwarciu żaluzji,

- oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół samochodu sterowane ręcznie,

- dach pojazdu użytkowy pokryty blachą aluminiową łezkową,

- na dachu wyjście na działko z zaworem 2 ½” + działko wodno-pianowe, uchwyty do mocowania drabiny, węży ssawnych ø 110 - 3 szt., hydrantu, klucza hydrantowego, mostków przejazdowych, bosaka oraz skrzynia aluminiowa na sprzęt, zamykana,

- z tyłu pojazdu lampa LBO, drabinka wejściowa na dach - nierdzewna, sygnał cofania

z lampą pulsującą oraz belka świetlna „FALA” 6-cio segmentowa.

IV. Instalacja wodno-pianowa:

- zbiornik wodny do 4000 l stalowy, zabezpieczony obustronnie lakierami chemoutwardzalnymi,

- zbiornik umieszczony wzdłuż osi pojazdu z falochronami i włazem rewizyjnym,

- zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec 1 x 75, oraz w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania,

- zbiornik na środek pianotwórczy o pojemności 200 l, wykonany ze stali chromoniklowej,

- autopompa dwuzakresowa AW 20/10-4/40 (o wydajności 2000 l/min przy 10 barach i 400 l przy 40 barach) wraz z wyjściem na szybkie natarcie wysokociśnieniowe, napędzana przez przystawkę wyjścia mocy,

- na wlocie ssawnym zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem

się do pompy zanieczyszczeń stałych.

V. Wyposażenie układu wodno-pianowego:

- wyjście ssawne ø 110,

- linia tłoczna 2 x ø 75,

- napełnianie zbiornika z hydrantu, z zastosowaniem zaworu kulowego,

- napełnianie zbiornika środka pianotwórczego ø 52 od góry i z poziomu terenu,

- dozownik środka pianotwórczego - sterowany ręcznie,

- wyjście na działko na podest dachu z zaworem 2 ½” + działko wodno-pianowe,

- szybkie natarcie wysokociśnieniowe z elektrycznym napędem zwijadła,

- podświetlana tablica sterująca z manometrem, manowakuometrem, regulacją obrotów silnika, elektronicznym wskaźnikiem poziomu wody i środka pianotwórczego, wskaźnikami ciśnienia oleju i temperatury wody oraz wyłącznikiem silnika pojazdu,

- elementy układu wodno-pianowego wykonane z materiałów odpornych na korozję,

- konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwiać jego całkowite

odwodnienie przy użyciu co najwyżej 2 zaworów.

VI. Instalacja elektryczna:

- oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego – na kabinie belka STRAŻ w koszu

ochronnym oraz lampa LBO z tyłu zabudowy,

- oświetlenie schowków bocznych i schowka tylnego,

- belka świetlna „FALA” 6-cio segmentowa,

- lampy obrysowe,

- lampy odblaskowe boczne,

- montaż lampy szperacz z niezależnym podłączeniem,

- montaż lamp oświetlenia bocznego, zewnętrznego, nad żaluzjami – oświetlenie pola pracy wokół nadwozia (5 szt.) wraz z osłonami,

- montaż radiostacji, anteny i przetwornicy,

- w kabinie kierowcy sygnalizacja otwarcia skrytek i wysunięcia masztu,

- w kabinie zespolonej wyprowadzenie instalacji elektrycznej do ładowarek, latarek i radiotelefonów przenośnych Motorola GP 360,

- montaż gniazda do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego, sygnalizacja połączenia w kabinie kierowcy,

- montaż lamp pulsacyjnych niebieskich z przodu samochodu,

- montaż elektronicznego wskaźnika poziomu wody i środka pianotwórczego w przedziale autopompy,

- montaż na tablicy sterującej wskaźników ciśnienia oleju i temperatury wody oraz wyłącznika silnika pojazdu – silnik „stop”,

- maszt oświetleniowy podnoszony pneumatycznie, lampy halogenowe 2 x 500 W,

pochył najaśnic i obroty sterowane elektrycznie, automatyczna funkcja złożenia

masztu do pozycji wyjściowej (agregat prądotwórczy zamawiającego),

- wyprowadzenie instalacji i podłączenie wyciągarki elektrycznej,

- montaż niezależnych ogrzewań kabiny załogi i przedziału autopompy,

VII. Lakierowanie i konserwacja:

- malowanie zabudowy pożarniczej lakierami akrylowymi zewnątrz i renowacyjnymi wewnątrz,

- zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym,

- samochód wraz z zabudową w kolorze czerwonym RAL 3000,

- opis samochodu zgodnie z życzeniami zamawiającego.

VIII. Wykonanie oceny technicznej o zmianie przeznaczenia pojazdu

 

Udzielamy 2 lat gwarancji na całą zabudowę.

WIĘCEJ INFORMACJI POD NUMERAMI TELEFONU: 34-3273-291,

[zasłonięte]691-64-42, 605-[zasłonięte]-153
lub
[zasłonięte]@bonex.pl

Nasza firma zajmuje sie karosacjami i przebudowami samochodów pożarniczych i specjalistycznych.

Montujemy również działka wodno-pianowe, natarcia wysokociśnieniowe, maszty oświetleniowe, autopompy, wciągarki, zderzaki rurowe.

 

W celu zapoznania się z dodatkowymi danymi technicznymi oraz zdjęciami prosimy o kontakt.

Cena może ulec zmianie po dokładnym ustaleniu szczegółów karosacji.