|
|
Audi 80 Quattro
Comfort Edition
Limitowana edycja z bogatym wyposażeniem!
|
|
|
Witam. Na sprzedaż AUDI 80 B3 z napędem Quattro w limitowanej wersji "comfort edition". Autko jest w rodzinie prawie od 10 lat. Pierwszy właściciel w Polsce, garażowane. Wszystko naprawiane na bieżąco, bardzo doinwestowane pod względem technicznym, bardzo dużo nowych części (kupuję tylko firmowe FEBI, RUVILLE, ELRING, VICTOR REINZ itd). Blacha w podwójnym ocynku z dwóch stron. Stan zewnętrzny jak na te lata oceniam na bardzo dobry, nie jest poobijany, poobdzierany. Silnik w świetnej kondycji, na każdym tłoku po 14bar, nie bierze wcale oleju, a nawet jeśli to są to ilości znikome, pracuje na benzynie i na gazie, nie boi się mrozu, nic nie stuka, nie puka, silnik pracuje cicho i równo ma bardzo fajną miękką pracę. Biegi wchodzą rewelacyjnie. Szyby nie posiadają żadnych dziabnięć po kamieniach bądź pęknięć, które kwalifikowałyby szybę do wymiany. Autko bezawaryjne, nigdy mnie nie zawiodło. Nie wymaga wkładu finansowego. Brak koła zapasowego.
Przegląd ważny do 9 październik 2014 Oc ważne do 24 lipca
Wyposażenie:
- centralny zamek - klimatyzacja (nie nabita) - ABS - 4x hamulce tarczowe - oryginalne radio AUDI - 4x elektryczne szyby - 2x elektryczne lusterka - wspomaganie kierownicy - podłokietnik na tylnej kanapie - hak (wbity w dowód) - LPG (również wbite w dowód) - blokada tylnego mostu - welurowa tapicerka - najlepszy możliwy silnik w tych autach 2.0 115km 8v - obrotomierz - podgrzewana tylna szyba - do auta dorzucam komplet stalowych felg - napęd quattro - termometr zewnętrzny (w liczniku) - 2 kluczyki
Z ważniejszych napraw, które zostały wykonane:
Niedawno: - wymieniony olej 10w40 + filtr oleju + filtr powietrza Około rok temu: - zmieniony rozrząd (pasek, napinacz, uszczelniacz wałka, pompa wody) - głowica przeszła regeneracje (sprawdzenie szczelności, planowanie magnesówką, wymiana uszczelniaczy zaworowych, wymiana uszczelki głowicy, pokrywy zaworów, kolektorów oraz śrub głowicy) - wymiana płynu chłodniczego ok. 1,5 roku: temu - wymienione zawieszenie przód (tuleje wahaczy, sanek, końcówki drążków, wahaczy itd z tyłu również to samo, wymienione również poduszki pod silnikiem, skrzynią i dyfrem (koszt tych części to blisko 1000zł) ok. 2 lata temu: - regeneracja rozrusznika i alternatora - wymiana kabli WN, świec, kopułki, palca - wymiana nagrzewnicy
A poza powyższym to wymienione są wszystkie króćce wraz z oringami, wiele innych uszczelniaczy np. w chłodnicy oleju. Dzięki temu silnik jest suchy i nie pozostawia pod sobą mokrych plam. Wiele rzeczy nie powymieniałem, bo są mniej ważne, wiele też napewno zapomniałem. Autko do zobaczenia w miejscowości Wieluń (łódzkie)
Real foto.
W razie pytań/ofert proszę pisać poprzez "zadaj sprzedającemu pytanie" bądź dzwonić pod numer: 794-[zasłonięte]-105
|
|