Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZESTAW POCZTÓWEK: MODA MĘSKA i KOBIECA w XIXwieku

04-03-2012, 19:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44.80 zł     
Użytkownik brotherjustin
numer aukcji: 2104806259
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 22   
Koniec: 07-03-2012 18:01:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tutaj tytuł...






KONTAKT

[zasłonięte]@o2.pl


















PRZEDMIOTEM SPRZEDAŻY JEST ZESTAW 32 POCZTÓWEK:

Dziewiętnastowieczna

MODA KOBIECA


+

MODA MĘSKA w XIX

i na początku XX w.


OPIS

.
.
ZESTAW 32 POCZTÓWEK


prezentuje kolekcję

dotyczącą

mody męskiej i kobiecej XIX i początku XX

wieku.



*
*
*
*
*
*
*
,,Samuel Bogumił Linde w swoim Słowniku języka polskiego pisze, że


„Moda, wyraz przedtym nie znany, oznacza [...] zwyczaj nowy,


najczęściej obcy, czyli to co do stroju, czyli mieszkania, stołów,


usłużenia, porządków domowych i wszelkiego rodzaju kształtów,


któremi się zmysły nasze bawią do czasu. Moda jest sposób na nowo


używania rzeczy, należących do wygody, potrzeby lub ozdoby”.


Już za jego czasów pojawiły się w Polsce czasopisma dla dam,

poświęcone modzie. Zestaw prezentuje reprodukcje z popularnych

czasopism tamtych czasów: „Bluszczu”: „Tygodnik Wileński”, „Motyl”,

„Magazyn Mód: dziennik przyjemnych wiadomości”, „Magazyn Mód i

Nowości Dotyczących Gospodarstwa Domowego”, „Mody Paryzkie”,

„Moda”, „Tygodnik Mód i Powieści”, „Świt”."





.
.
SKANY POCZTÓWEK
*
*

*
*
*
*
*
*
*
***********************************************************
*
*
*


Oprawa: kartonikowa
.

Stan zestawu: nowy
.

Ilość pocztówek: 32
.

Wydawca: Biblioteka Uniwersytecka, Warszawa 2008

.
.
.


PIĘKNE WYDANIE 32 POCZTÓWEK



.

.

.

ZAPRASZAMY TAKŻE NA INNE NASZE AUKCJE


.

.

.

.

.

UCZCIWY SPRZEDAWCA

PRZEDMIOTY W OKAZYJNEJ CENIE


BŁYSKAWICZNA WYSYŁKA

.

.